در مراسمی با حضور جمعی از مسؤولان استانی، شهرستانی و بخشی، طرح هادی روستای آرمیچ کلا بخش رودبست بابلسر افتتاح و بهره‌برداری شد.
کد خبر: ۳۷۷۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۲ 13 February 2017
 بلاغ، در مراسمی با حضور نبیان معاون عمرانی استانداری مازندران، هاشمی مدیرکل بنیاد مسکن مازندران، اسد فرماندار بابلسر، عصری رئیس بنیاد مسکن شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار و جمعی از مسؤولان شهرستانی و بخشی طرح هادی روستای آرمیچ کلا بخش رودبست بابلسر افتتاح و بهره‌برداری شد.
 
مدیرکل بنیاد مسکن مازندران در این مراسم با بیان اینکه امسال به 4 هزار و 580 خانواری که ساختمان‌های آنها بر اساس حوادث قهری آسیب دید تسهیلات با کارمزد 4 درصد تعلق گرفت، گفت: 6هزار و 390 خانوار آسیب دیده در بحث طوفان اخیر نیز کمک بلاعوض دریافت کردند.
 
تخصیص 420میلیارد ریال اعتبارات دولتی به روستاییان
 
سیدمجید هاشمی با بیان اینکه عملیات اجرایی 127 واحد مسکونی برای خانواده‌هایی که دارای دو معلول یا بیشتر بودند، آغاز شد، اظهار کرد: 152 خانوار محروم تحت پوشش کمیته امداد یا بهزیستی از تسهیلات ما بهره‌مند و نسبت به تکمیل واحدهای مسکونی آنها اقدام شد.
 
وی تصریح کرد: از دهه فجر سال گذشته تا دهه فجر امسال در مجموع بیش از 41 میلیارد و 700میلیون تومان اعتبارات دولتی و عمرانی در سطح استان برای روستاییان هزینه شد.
 
اجرای طرح هادی آرمیچ کلا با اعتبار 4میلیارد ریال
 
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بابلسر و فریدونکنار اظهار کرد: طرح هادی روستای آرمیچ کلا با اعتباری بالغ بر 400میلیون تومان با مشارکت مردم و دولت اجرا شد.
 
حسین عصری با بیان اینکه از مبلغ 400میلیون تومان این پروژه 200میلیون تومان از سوی دهیاری و مابقی از اعتبارات دولتی تامین شد، گفت: زمان اجرای این پروژه به مدت یک سال و در طول 500متر بوده است.
 
وی هدف از اجرای این طرح را اعطای تسهیلات بهسازی، ساماندهی روستا و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر عنوان کرد و افزود: عملیات اجرایی طرح هادی در اکثر روستاهای شهرستان بابلسر حداقل برای یک بار با اعتباری بالغ بر 110 میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و همچنین اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال از محل مشارکت دهیاری‌ها از سال 92 تا کنون اجرا شده است.
 
عصری در پایان گفت: همچنین سند مالکیت در شهرستان بابلسر بالغ بر 9هزار و 800 جلد و همچنین اعطای وام بهسازی مسکن روستایی به تعداد بالغ بر 470 واحد مسکونی بالغ بر 70 میلیارد ریال تعلق گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار