به گفته رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند با ثبت موقوفه جدید چهار هکتار زمین کشاورزی به ارزش ۴۰ میلیون در حال حاضر، ۸۵ موقوفه در شهرستان نهاوند وجود دارد.
کد خبر: ۳۷۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶ 22 May 2015
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند از ثبت پنجمین وقف جدید نهاوند در سال جاری خبر داد و گفت: پنج هزار متر باغ میوه به نیت کمک هزینه ازدواج جوانان در نهاوند وقف شد.

به گزارش مهر ، حجت الاسلام احمدرضا خزایی اظهار داشت: از آغاز سال جاری تا کنون پنج وقف جدید در شهرستان نهاوند به ثبت رسیده که در آخرین مورد فرد خیری به نام حاج شکرالله سلگی پنج هزار متر مربع باغ میوه را به نیت روضه خوانی و کمک هزینه ازدواج جوانان و جهزیه آنان وقف کرد.

حجت الاسلام خزایی با اشاره به اینکه وقف نوعی تخصیص اموال فرد مومن به نیازمند است که در اسلام برای آن پاداش زیادی در نظر گرفته شده است، افزود: ارزش مادی این باغ وقف شده ۱۲۰ میلیون تومان است .

وی همچنین از وقف چهار هکتار زمین کشاورزی به ارزش ۴۰ میلیون تومان توسط فرد خیر محمد رحیم جلالوند در روستای سعد وقاص نهاوند خبر داد و گفت: واقف این زمین را به نیت کمک به معلولان بی بضاعت و تحت پوشش بهزیستی و کمک به ازدواج جوانان بی بضاعت در نهاوند وقف کرده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند عنوان کرد: با ثبت این موقوفه جدید در حال حاضر، ۸۵ موقوفه در شهرستان نهاوند وجود دارد که با نیت خیر واقفان هر روز به تعداد موقوفات این شهرستان اضافه شده و ثمرات وقف بیشتر خود را نشان می دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار