راهپیمایی؛
راهپیمایی 22 بهمن در جای جای استان ولایت مدار ایلام با مشارکت گسترده اقشار مختلف مردم همزمان با سراسر کشور آغاز شد.
کد خبر: ۳۷۵۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷ 10 February 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛این آیین همزمان با ایلام در 9 شهرستان دیگر استان و در مسیرهای از پیش تعیین شده و با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان از ساعت 10 و 30 دقیقه صبح آغاز شد و به نماز جمعه ختم می شود.
 
مراسم جشن سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند و غرور آفرین انقلاب اسلامی از ساعت 10 و 30 دقیقه صبح تعیین شده بود اما مردم وفادار به نظام و انقلاب و رهبری از ساعتی قبل در مسیرهای راهپیمایی حضور یافته و عاشقانه منتظر شروع مراسم بودند.
 
هر چند هوای روز جمعه در بیشتر مناطق استان ایلام سرد و نیمه ابری است اما سرما و برودت هوا از حضور خودجوش و اشتیاق مردم برای حضور در راهپمیایی 22 بهمن نکاست و پیر و جوان، کوچک و بزرگ، زن و مرد، مسئول و غیر مسئول دوشادوش هم و در صفوف به هم فشرده سی و هشتمین سال از بهار انقلاب را جشن گرفتند.
 
امروز مردم ایران اسلامی و استان ایلام با حضور در راهپیمایی 22 بهمن آمده اند تا گرامی بدارند یاد و خاطره دلیر مردان و شیر زنانی که چون کوه استوار و چون پولاد مقاوم بودند در برابر ظلم و ستم شاه و حامیان داخلی و خارجی اش.
 
امروز آمده اند تا بار دیگر صلابت ایران اسلامی و حمایت و وفاداری خود به نظام و انقلاب را به رخ جهانیان بکشند و فریادی کوبنده باشند بر سر دشمنان و دریوزگانی که قصد تعرض و تعدی به این آب و خاک را دارند.
 
به منظور برگزاری مطلوب این جشن ملی با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی از نخستین ساعات صبح امروز با اعمال محدودیت های ترافیکی برای تسهیل در تردد مردم و برگزاری مطلوب این آیین برخی خیابان های شهر ایلام منتهی به مسیرهای منتهی به راهپیمایی بسته شده است.
 
راهپیمایی 22 بهمن شهر ایلام از چهار راه رسالت واقع در خیابان آیت الله حیدری آغاز و به سمت میدان شهید کشوری – بلوار آزادی – میدان مادر و در نهایت مصلی امام خمینی (ره) محل برگزاری نماز جمعه ادامه پیدا می کند.
 
سخنران ویژه این آیین آیت الله حسینی بوشهری عضو مجلس خبرگان رهبری است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار