نخستین نمایشگاه تخصصی پوشاک ایرانی اسلامی و توانمندی های زنان استان گشایش یافت.
کد خبر: ۳۷۴۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۹ 08 February 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی ،  رادفر معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار به همراه مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری و جمعی از مدیران و مسئولان از نمایشگاه تخصصی پوشاک ایرانی اسلامی و توانمندیهای زنان بازدید نمودند .
این نمایشگاه همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر ، به همت دفتر امور زنان و خانواده استانداری از 18 تا 22 بهمن ماه در محل نمایشگاههای بین المللی واقع در پارک جنگلی ارومیه برپا شده است .
  در این نمایشگاه آثار و محصولات زنان کارآفرین حوزه مد و لباس اسلامی ایرانی،با هدف معرفي محصولات و دستاوردهاي زنان كارآفرين این عرصه، معرفی ظرفیت ها و توانمندی بانوان طراح و تولید کننده کارآفرین، توسعه بازار براي كسب و كار بانوان، تبادل تجارب موفق كارآفريني در سطح ملي و بين المللي مد و لباس ، ايجاد بستر مناسب جهت توسعه همكاري در سطوح مختلف و تشويق و ترغيب عموم براي ورود به عرصه هاي كارآفريني مد و لباس و توان افزايي دراین زمینه  براساس الگوهای اسلامی ایرانی در معرض دید و خرید علاقمندان قرار گرفته است.
همچنین در بخش دیگری از نمایشگاه آثار و توانمندیهای زنان سرپرست خانوار در قالب غرفه هایی برای ارائه و خرید ارائه شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار