امام جمعه اهل سنت ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: خدمات ارزنده نظام جمهوری اسلامی همانند خورشید در منطقه می تابد به طوری که ما هرچه داریم از برکات نظام اسلامی است.
کد خبر: ۳۷۳۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴ 07 February 2017


مولوی عبدالصمد کریم زایی روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا با تبریک ایام الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا اظهار داشت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ما از کمترین امکانات رفاهی، آموزشی، بهداشتی، عمرانی و خدماتی محروم بودیم به طوری که از نعمت آب و برق، راه، فضای آموزشی در منطقه سهمی نداشتیم اما به برکت نظام اکنون بیش از 135باب مسجد تنها در ایرانشهر وجود دارد.
وی گفت: پیشرفت های امروز کشور و استان به هیچ وجه قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست.
وی افزود: قبل از انقلاب پزشکان ما از بنگلادش، هند و پاکستان می آمدند اما امروز پزشکان و متخصصان ایرانی هستند که تمام این امکانات و نعمت ها به برکت نظام جمهوری اسلامی در اختیار ما قرار گرفته که باید قدر آن را بدانیم.
مولوی کریم زایی بیان کرد: قبل از پیروزی انقلاب در دوران پهلوی حتی مراکز استانها هم در محرومیت به سر می بردند اما اکنون روستاهای دور افتاده از زیرساخت های مورد نیاز بهره مند هستند.
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر گفت: مردم سیستان و بلوچستان به ویژه شهرستان ایرانشهر این نعمت ها را قدر می دانند و با حضور در صحنه های مختلف به ویژه راهپیمایی 22بهمن عشق و علاقه خود رابه کشور، انقلاب و ولایت ابراز می دارند.
وی اظهار داشت: در 22 بهمن به دشمنان ایران اسلامی و ترامپ رئیس جمهور آمریکا نشان خواهیم داد که ملت انقلابی ایران و قوم بلوچ همیشه پشتوانه نظام و ولایت خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار