مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری کرمانشاه خبر داد:
کرمانشاه- مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان کرمانشاه، از راهیابی ۲ اثر نمایشی از هنرمندان استان کرمانشاه به مرحله نهایی هشتمین جشنواره تئاتر دانشگاهی سوره خبر داد.
کد خبر: ۳۷۳۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴ 06 February 2017
به گزارش تابناک به نقل از مهر،رضوان شمشادی از راهیابی ۲ اثر از هنرمندان استان کرمانشاه به مرحله نهایی جشنواره جشنواره تئاتر دانشگاهی سوره خبر داد.

وی افزود: در مجموع و طبق رای هیئت داوران این جشنواره ۲۵ اثر شامل ۱۸ اثر صحنه ای و ۷ اثر خیابانی به بخش نهایی این جشنواره راه پیدا کردند که ۲ اثر از هنرمندان کرمانشاهی نیز در بین این آثار به چشم می خورد.

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان کرمانشاه تصریح کرد: نمایش «می شه گرگ نباشیم» به کارگردانی «مرتضی اسدی مرام» و بازی دانشجویان دانشگاه فرهنگ و هنر کرمانشاه یکی از آثار راه یافته هنرمندان کرمانشاهی به این جشنواره است.

وی افزود: نمایش «عاشقانه های بازمانده ای از یک جنایت جنگی» به کارگردانی «سیدمجید میرحسینی» و بازی دانشجویان کانون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  دیگر اثر راه یافته هنرمندان استان به بخش نهایی هشتمین جشنواره تئاتر دانشگاهی سوره هستند.

شمشادی خاطر نشان کرد: این جشنواره از ۲۷ بهمن تا ۳ اسفند با حضور گروه های برگزیده و نمایش آثار آنها در تهران برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار