مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی فاز دوم هتل آپارتمان کورش افتتاح و از پروژه ساماندهی کاروانسرای ماهیدشت رونمایی می شود.
کد خبر: ۳۷۰۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹ 31 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ؛ جلیل بالایی ادامه داد: افتتاح فاز دوم هتل آپارتمان کورش یکی از اصلی ترین برنامه های این اداره کل در دهه فجر است که برای انجام این مهم حدود چهار میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت گرفته است.

 وی گفت: رونمایی از پروژه ساماندهی کاروانسرای ماهیدشت دیگر پروژه بزرگ اداره کل میراث فرهنگی استان در دهه فجر است.برای انجام پروژه مرمت، ساماندهی و تغییر کاربردی کاروانسرای تاریخی ماهیدشت بیش از 2.7 میلیارد تومان هزینه شده است.

بالایی گفت: افتتاح تعاونی از پشم تا فرش در قصرشیرین یکی دیگر از برنامه های دهه فجر در استان است که برای راه اندازی این تعاونی بزرگ رقمی بالغ بر 800 میلیون تومان سرمایه گذاری شده است.

 وی همچنین به برگزاری سه نمایشگاه صنایع دستی در سطح شهر کرمانشاه اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه های صنایع دستی در ایام دهه فجر در موزه صنایع دستی، تکیه بیگلربیگی و مجتمع فرهنگی شهرداری کرمانشاه دایر خواهند شد.

 بالایی یادآور شد: همچنین نمایشگاه های صنایع دستی دیگری نیز در سطح شهرستانها در این ایام فرخنده دایر می شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار