مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی : 27 قرارداد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان فسخ شده است.
کد خبر: ۳۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۳ 08 February 2015

به گزارش تابناک ارومیه به نقل از فارس،علی‌اکبر عسکری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی در گفت‌و‌گوی خبری ضمن تاکید بر ضرورت توسعه صنعت در استان افزود: باید اقدامات لازم در راستای توسعه صنعت در آذربایجان‌غربی انجام شود.

وی به قراردادهای فسخ شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی آذربایجان‌غربی در 9 ماه ابتدایی امسال اشاره کرد و ادامه داد: طی 9 ماه ابتدایی امسال 24 قرارداد به مساحت 6.67 هکتار در شهرک‌های صنعتی استان و سه قرارداد به مساحت 0.54 هکتار در نواحی صنعتی استان فسخ شده است.

عسکری ادامه داد: قراردادهای مذکور در شهرک‌ صنعتی ارومیه دو، شهرک‌ صنعتی ارومیه سه، شهرک‌ صنعتی بوکان، شهرک‌ صنعتی پیرانشهر، شهرک‌ صنعتی تکاب، شهرک‌ صنعتی سلماس، شهرک‌ صنعتی شاهین‌دژ، شهرک‌ صنعتی ماکو و شهرک‌ صنعتی میاندوآب و نواحی صنعتی کریم‌آباد، راهدانه و ایواوغلی فسخ شده است.

وی به وضعیت طرح‌های صنعتی در حال ساخت و ساز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی آذربایجان‌غربی در 9 ماه ابتدایی امسال اشاره کرد و افزود: تعداد طرح‌های صنعتی در حال ساخت و ساز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مجموعا 605 طرح بوده که 112 مورد مربوط به نصب ماشین‌آلات، 178 مورد نصب سوله، 96 مورد دیوارکشی و 219 مورد مربوط به تخصیص زمین بوده است.

عسکری با اشاره به واحدهای به بهره‌برداری رسیده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، یادآور شد: تا پایان آذر ماه سال 93 حدود 86 واحد در شهرک صنعتی ارومیه یک، 209 واحد در شهرک صنعتی ارومیه دو، 38 واحد در شهرک صنعتی ارومیه سه و 12 واحد در شهرک صنعتی اشنویه، 65 واحد در شهرک صنعتی بوکان و 46 واحد در شهرک صنعتی پیرانشهر به بهره‌برداری رسیده است.

وی ادامه داد: 19 واحد در شهرک صنعتی تکاب، 117 واحد در شهرک صنعتی خوی، 34 واحد در شهرک صنعتی سردشت، 62 واحد در شهرک صنعتی سلماس، 29 واحد در شهرک صنعتی شاهین‌دژ، 37 واحد در شهرک صنعتی ماکو، 71 واحد در شهرک صنعتی مهاباد، 102 واحد در شهرک صنعتی میاندوآب و 35 واحد در شهرک صنعتی نقده به بهره‌برداری رسیده است.

عسکری به اشتغال‌زایی حاصل از واحدهای به بهره‌برداری رسیده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اشاره کرد و گفت: تا پایان آذر ماه امسال تعداد اشتغال در شهرک صنعتی ارومیه یک حدود یک هزار و 509 مورد، 5 هزار مورد در شهرک صنعتی ارومیه دو و حدود 262 مورد در شهرک صنعتی ارومیه سه بوده است.

وی ادامه داد: تعداد اشتغال در شهرک صنعتی اشنویه 131 مورد، در شهرک صنعتی بوکان 995 مورد، در شهرک صنعتی پیرانشهر 484 مورد، در شهرک صنعتی تکاب 235 مورد، در شهرک صنعتی خوی یک هزار و 988 مورد، در شهرک صنعتی ماکو 823 مورد، در شهرک صنعتی میاندوآب یک هزار و 465 مورد و در شهرک صنعتی مهاباد یک هزار و 961 مورد بوده است.

عسکری به مساحت واحدهای به بهره‌برداری رسیده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اشاره کرد و گفت: تا پایان آذر ماه سال 93 مساحت واحدهای به بهره‌برداری رسیده در شهرک صنعتی ارومیه یک حدود 20 هکتار، در شهرک صنعتی ارومیه دو حدود 54 هکتار و در شهرک صنعتی ارومیه سه حدود 47 هکتار بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی ادامه داد: مساحت واحدهای به بهره‌برداری رسیده در شهرک صنعتی خوی 39 هکتار، در شهرک صنعتی مهاباد 26 هکتار، در شهرک صنعتی سلماس 23 هکتار، در شهرک صنعتی ماکو 14 هکتار و در شهرک صنعتی میاندوآب 41 هکتار بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار