درمراسم تجلیل از بانوان والیبالیست لرستان
از زمانی که به عنوان سرپرست در خدمت هیئت والیبال بوده ام تلاش کرده ام بدهی های هیئت را تسویه و امکانات و تجهیزات لازم را در اختیار این هیئت قراردهم .
کد خبر: ۳۶۹۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱ 29 January 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک لرستان؛در  مراسم تجلیل ازورزشکاران، مربیان ، داوران و مسئولان هیئت والیبال بانوان استان که با حضور مدیر کل ورزش وجوانان لرستان برگزارشده بود والیبال را یکی از رشته های ورزشی مختص بانوان دانست و گفت: رضایت کنونی جامعه بانوان والیبالیست ازبنده برای من ارزشمند است چراکه احساس میکنم فرمایشات مقام معظم رهبری را اجرا کرده ام.
ضرغام علیجانی درادامه بااشاره به اینکه فدراسیون مبلغ چشمگیری را کمک استان داده و اداره کل نیز برای فراهم شدن میزبانی مسابقات تلاش های خود را کرده است
گفت:خلاصه اینکه تا جایی که در توان داشتیم سعی کردیم مشکلات مادی و معنوی تیم را فراهم نماییم.

در ادامه علی یاورعزیزپورمدیر کل ورزش استان هم از هیئت والیبال استان خواست تا با ظرفیت تمام به برگزاری جشنواره همگانی استعدادیابی ورزشی در لرستان کمک کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: مدت یکسالی است که اداراه کل ورزش و جوانان لرستان بعد از هر موفقیت برای استان ، ورزشکاران موفق درآن رشته خاص را دور هم جمع می کند و خداقوت میگویید و با دادن هدایای مختصری به آنها نشان می دهد که افتخارآفرینی آنها دیده می شود و برای مردم و مسئولان باارش است . 
وی بااشاره به اینکه این هدایا ممکن است ناچیز باشد گفت: هدف ما ایجاد انگیزه است و در مجموع مراسم های تجلیل از ورزشکاران ادامه خواهد داشت.


والیبال یکی از رشته های آینده دار استان است /تلاش کرده ام امکانات و تجهیزات لازم را در اختیار این هیئت قراردهم

در پایان فریده جلدانی مربی و نائب رئیس هیئت نیز ضمن قدردانی از مسئولان اداره کل و سرپرست این هیئت گفت: خوشبختانه تیم و ورزشکاران رضایت تام داریم و امیدواریم این حمایت ها مستدام باشد تا شاهد افتخار آفرینی های ورزشکاران در سطوح مختلف مسابقات باشیم .
لازم به ذکر است، در این مراسم بدهی داوران، مربیان تسویه شد و از ورزشکاران و مربیان با دادن لوح و هدایایی تجلیل و قدردانی شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار