طیب صفری خبر داد:
مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کرمانشاه گفت:همراهی مردم با نهضت امام (ره) از مساجد آغازو سرمنشاء انقلاب مساجد و روحانیون است
کد خبر: ۳۶۸۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۹ 28 January 2017

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک طیب صفری،درنشست کمیته های ستاد بزرگداشت دهه فجر که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه برگزار شد،افزود:پیروزی انقلاب اسلامی و هم چنین اقدامات صورت گرفته پس از انقلاب اسلامی تا کنون و علی رغم تحریم ها و توطئه های دشمنان اقدامات بزرگی است و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی پس از انقلاب اقدامات زیادی را در حوزه های خدماتی و محرومیت زدایی انجام داده است.
وی خاطر نشان کرد:از مساجد برای برگزاری جشن های ایام الله دهه فجر استفاده خوتهیم کرد و آنها را به بهترین شکل آذین بندی میکنبم زیرا یکی از مقدس ترین اماکن  مسجداست.
وی ابراز کرد: زادگاه انقلاب و پشتیبانی آن در مسجد بود و پس از پیروزی انقلاب هم پشتیبانی جنگ، سازماندهی نیرو و حمایت از رزمندگان در مساجد صورت می گرفت.و ازاین جهت مساجد برای ما مهم هستند.
صفری عنوان کرد: برای برگزاری جشن انقلاب در مساجدتا کنون۲ جلسه با حضور ۱۰ اداره اوقاف، سازمان تبلیغات اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیرخانه صدا و سیما، شهرداری، آموزش بسیج محلات، ستاد اقامه نماز، ستاد امر به معروف و نهی از منکر، بنیاد شهید، حوزه علمیه و هلال احمر برگزار شده واین نهادها اعضای کمیته مساجد هستند.
مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی کرمانشاه اظهار داشنت: در این راستا مساجد را برای استقبال از دهه فجر غباروبی و را از هفته قبل تا ۱۲ بهمن آماده ساز و آذین بندی کرده ایم و در دست انجام است.
صفری با اشاره به برنامه های تدارک دیده گفت:برگزاری محافل قرآنی در دهه مبارک فجر در مساجد و اهدای ثواب این قرائت های قرآن به روح شهدای انقلاب ،برگزاری گفتمان انقلاب با حضور روحانیون و چهره های استانی و کشوری در مساجد ،برگزاری مسابقات فرهنگی در مساجد به ویژه کانون ها و تجلیل از برترین ها، تأسیس و افتتاح ۱۰ کانون جدید در مساجد و راه اندازی و تجهیز ،جشن و نماز جماعت و دیداری با هیئت امنا و امام جماعت مساجد،برگزاری یادواره شهدا در تعدادی از مساجد با حمایت بنیاد شهید، تجلیل از هیئت امنا مساجد، خادم، امام جماعت، مسئول کانون و بسیج در تمام شهرستان از مهمترین برنامه های تدارک دیده برای این ایام خواهد بود.
این مسول افزودند:با توجه به متقارن بودن میلاد حضرت زینب کبری(س) دهه فجر برخی از مساجد که به همین نام هستند را پای کار آورده و مراسمی به این مناسبت خواهیم داشت.
مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی کرمانشاه تصریح کرد:برگزاری زنگ انشاء با موضوع «نقش مساجد در اقلاب اسلامی»، اعزام روحانیون به مساجد سراسر استان با همکاری اداره کل اوقاف و سازمان تبلیغات اسلامی، پوشش زنده اخبار و برنامه های مساجد در رسانه ها و صداوسیما و برگزاری نمایشگاه فرهنگی و کتاب، روزشمار انقلاب(تصاویر) وقایع انقلاب در برخی از مساجد به عنوان بخشی از برنامه های کمیته مساجد در این ایام یاد کرد.
طیب صفری در پایان گفت:برگزاری مسابقات ورزشی با محوریت کانون تخصصی ورزش، دعوت از مسئولین جهت حضور در مساجد، تبیین دستاوردهای انقلاب و عملکرد دستگاه خود و پرسش و پاسخ، تهیه و توزیع اقلام فرهنگی در مساجد، حضور کانون ها و هیئت ها در نماز عبادی سیاسی جمعه و حضور در راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن ،
طنین بانک الله اکبر در مساجد در شب ۲۲ بهمن از طریق مساجد از دیگر برنامه های کانون مساجد استان در ایام الله دهه فجر خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار