فرماندار سلماس:
فرماندارسلماس از بهره برداری 48 طرح عمرانی ،تولیدی،خدماتی و.... در این شهرستان در دهه فجر امسال خبر داد.
کد خبر: ۳۶۷۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴ 27 January 2017
















تابناک آذربایجان غربی - فرماندار سلماس گفت: 48 طرح عمرانی، تولیدی، خدماتی، صنعتی و کشاورزی در نقاط شهری و روستایی این شهرستان در دهه فجر به بهره برداری می رسد.


مسعود حاجی علیلو در گفت و گو با خبرنگار تابناک آذربایجان غربی افزود: 814 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح ها هزینه شده است.

وی دهه فجر را فرصت مناسبی برای ارائه خدمات مسئولان و بیان دستاوردهای نظام عنوان کرد و ادامه داد: فاز اول مجتمع کشت، صنعت و دامپروری پگاه، طرح هادی روستایی، تعریض قطعه سوم جاده سلماس - خوی، واحدهای مسکن روستایی در بخش مرکزی و کوهسار، گازرسانی به چهار روستای بخش مرکزی، یک جایگاه مدرن سه منظوره سوخت، طرح مخابراتی و چندین طرح عمران شهری از جمله طرح ها آماده بهره برداری در این ایام است.

وی اضافه کرد: با افتتاح این طرح ها بیش از 90 هزار نفر از جمعیت روستایی و شهری سلماس از امکانات مناسب برخوردار می شوند و برای 250 نفر نیز به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می شود.


حاجی علیلو افزود: علاوه بر بهره برداری از این طرح ها، کلنگ عملیات اجرایی 7 طرح دیگر با اعتباری بالغ بر 346 میلیارد ریال به زمین زده می شود.


به گفته فرماندار سلماس احداث پست دوم 132کیلوواتی فوق توزیع برق،2 باب مدرسه، گازرسانی به چهار روستای بخش مرکزی و آغاز عملیات اجرایی 90 قطعه از شهرک گلخانه ای درشک از جمله طرح هایی است که در ایام دهه مبارک فجر امسال کلنگ زنی می شود.

شهرستان سلماس با 200 هزار نفر جمعیت در 85 کیلومتری شمال مرکز آذربایجان غربی واقع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار