معاون استاندار آذربایجان غربی :
معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی گفت : نگاه به دفاع مقدس و شهدا باید عاری از نگاههای سیاسی باشد چرا که نگاه سیاسی به دفاع مقدس ظلم به دفاع مقدس و شهدا است .
کد خبر: ۳۶۶۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷ 25 January 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی گفت : نگاه به دفاع مقدس و شهدا باید عاری از نگاههای سیاسی باشد چرا که نگاه سیاسی به دفاع مقدس ظلم به دفاع مقدس و شهدا است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی ، رادفر در جلسه هماهنگی ستاد اردوهای راهیان نور که امروز در استانداری برگزار شد ، دوران دفاع مقدس را یکی از اثرگذار ترین  اتفاقات در طول دوران بعد از انقلاب اسلامی ذکر کرد و گفت : نگاه به دفاع مقدس و شهدا باید عاری از نگاههای سیاسی باشد چرا که نگاه سیاسی به دفاع مقدس ظلم به دفاع مقدس و شهدا است .

وی با بیان اینکه دوران 8 سال دفاع مقدس بر گردن همه ما حقی دارد ، خاطر نشان کرد : باید رشادت ها و فداکاریهای 8 سال دفاع مقدس زنده نگهداشته شود چرا که دشمنی ها با انقلاب و نظام اسلامی تمام نشدنی است و همچنان ادامه دارد و این امر به خاطر این است که معادلات دشمنان را در عرصه سیاسی به همه زده ایم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی در ادامه با تبریک فرا رسیدن ایام شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی ، گفت : ایام دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای بازخوانی چرایی انقلاب ، وقوع و پیروزی آن و تبیین نقش رهبری و توفیقاتی که با وقوع انقلاب نصیب کشورمان است ، می باشد.

وی افزود: امروز ایران اسلامی به عنوان کشور پیشتاز در دفاع از مظلومان جهان و به عنوان کشوری تاثیرگذار در منطقه و جهان به شمار می رود، و همه در باطن به این امر معترفند که ایران موثر و تاثیرگذار در معادلات جهانی است و همه این ها به برکت انقلاب و نظام اسلامی است .

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه تلاش می کنیم مشکلاتمان را با مذاکرات دیپلماسی و گفتمان حل کنیم ولی همچنان این دشمنی ها ادامه دارد و در این خصوص دولت بر اساس خط مشی های نظام این مسئله را پیگیری می کند .

رادفر با اشاره به اینکه هر چند در مسئله برجام برخی از اهدافی که مقرر بود به آن برسیم محقق نشد ، ولی باید توجه داشت که عدم رفع برخی مشکلات اقتصادی، بدعهدی، مانع تراشی و دشمنی آمریکا را نباید به پای دولت نوشت چرا که برجام تصمیم نظام بود .

وی اضافه کرد : ما باید فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی و روحیه جهادی را تقویت و آن را به نسل جدید منتقل کنیم  و در این راستا پرداختن و برنامه ریزی برای اردوهای راهیان نور یکی از این راههای ترویج و گسترش فرهنک ایثار و شهادت است .

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی خطاب به مدیران جامعه گفت: مدیران موظفند مسیر فرهنگسازی ایثار و شهادت و ترویج روحیه جهادی را تسهیل و بستر سازی و پشتیبانی نمایند .

رادفر با اعلام اینکه هیچ نهاد و اداره ای اعتباری به نام اعتبار راهیان نور ندارد ، اظهار داشت : با مدیریت بودجه های مالی و فرهنگی می توان برای راهیان نور برنامه ریزی نمود .

وی همچنین بر استفاده از ایثارگران و مردان دلاور دوران 8 سال دفاع مقدس به عنوان اسناد زنده برای بیان خاطرات به عنوان راویان آن دوران تاکید نمود و گفت: باید در بیان خاطرات به این امر نیز توجه و تاکید شود که پیروزی ها با وجود تمام محدودیت ها و مدیریت ناداشته ها محقق شده است.

سرهنگ وحیدی معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای استان نیز در این جلسه با بیان اینکه مرحله سوم راهیان نور از 15 اسفند ماه تا 13 فروردین ماه 96 اعزام می شوند و پیش بینی می شود بیش از 8 هزار نفر از آحاد مختلف استان در قالب 170 کاروان به این اردوها اعزام شوند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار