سرپرست فرمانداری گیلانغرب از افتتاح و بهره برداری 85 طرح عمرانی و خدماتی در گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۶۶۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴ 25 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، فرهاد همتی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری گیلانغرب، این طرح ها را در بخش های کشاورزی، دامپروری، آبخیزداری، شیلات، گازرسانی، خدمات عمران شهری و روستایی، احداث واحدهای مسکونی و برق رسانی اعلام کرد و اظهار داشت: برای اجرا و تکمیل این طرح ها بیش از 100 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وی از صدور دستور استاندار کرمانشاه برای ایجاد زیرساخت های بازارچه مرزی سومار به منظور فراهم کردن زمینه تردد زوار از این مرز خبر داد و افزود: جانمایی توقفگاه خودرو، تامین آب و سرویس های مورد نیاز، نصب فیبر نوری، بهسازی و اصلاح و روکش مسیر سومار، برپایی اردوگاه و خدمات رسانی در رمز سومار اکنون در دستور کار است.
وی بیان کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون 340 هزار کالا به ارزش 176 میلیون دلار توسط 22 هزار و 600دستگاه کامیون از بازارچه سومار به عراق صادر شده است.
وی از برخورداری 800 خانوار گیلانغربی از نعمت گاز طبیعی در گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: با تلاش های صورت گرفته، 2 شهرک الحاقی به شهر گیلانغرب و 10 روستا در بخش مرکزی این شهرستان با هزینه ای بیش از 25 میلیارد ریال از نعمت گاز خانگی برخوردار شده اند.
سرپرست فرمانداری گیلانغرب با بیان اینکه شمار مشترکان گاز خانگی در گیلانغرب اکنون به 10 هزار مشترک رسیده است، اضافه کرد که با گازدارشدن این 10 روستا، تعداد روستاهای برخوردار از نعمت گاز طبیعی به 50 روستا افزایش یافته که تمام این طرح ها در طی سه سال گذشته و در دولت تدبیر و امید محقق شده و تا پایان ایام دهه مبارک فجر از مرز 60 روستا نیز فراتر خواهد رفت.
همتی، نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس، رژه موتوری، دیدار مسوولان با امام جمعه، گلباران مزار شهدا و دیدار با خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران، یادواره شهدا، برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی، همایش های تشکل های دانش آموزی و نمایشگاههای مختلف فرهنگی و مشاغل را از جمله برنامه های در نظرگرفته شده در ایام دهه فجر در گیلانغرب عنوان کرد.
وی با اشاره به آغاز روند کار انتخابات آینده، بر ضرورت همکاری همه دستگاهها برای برگزاری انتخاباتی شکوهمند تاکید کرد و گفت: همه مدیران و کارکنان دستگاه های اداری، مکلف به رعایت قانون و اصل بی طرفی در انتخابات هستند.
وی در بخش دیگر سخنان خود بر ضرورت اطلاع رسانی اقدامات و خدمات صورت گرفته دولت تدبیر و امید در بخش های مختلف توسط تمام دستگاه های اجرایی تاکید کرد و گفت: در پرتو انسجام، همدلی و همراهی می توان به توفیق های بزرگی دست یافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار