استاندار آذربایجان شرقی:
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به این که در جمهوری اسلامی هیچ پروژه ای به اندازه پروژه آزادراه تبریز بازرگان مهم نیست، گفت: حلقه وصل همه راه های کشور برای اتصال به اروپا همین مسیراست.
کد خبر: ۳۶۶۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹ 25 January 2017
در جمهوری اسلامی هیچ پروژه ای به اندازه پروژه آزادراه تبریز بازرگان مهم نیست 
به گزارش تابناک تبریز، دکتر اسماعیل جبارزاده در دیدار پیمانکاران جدید پروژه آزادراه تبریز- بازرگان با وی، افزود: آن چه که راه ایران را به سوی بازارهای خوب باز می کند همین مسیر است.

وی با بیان این که مسیر آزادراه تبریز- بازرگان محل اتصال جمهوری اسلامی ایران با کشورهای غربی است، ادامه داد: با ساخته شدن این مسیر تبادل فرهنگی و اقتصادی خاصی اتفاق خواهد افتاد.

جبارزاده گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و در زمان جنگ، مرزهای جلفا و بازرگان از مهم ترین مبادی ورودی و خروجی کشور بودند و اگر احداث آزادراه در این مسیر اجرایی شود همه راه های کشور به اروپا وصل می شود.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به نقش ملی، منطقه ای و فرامنطقه ای آزادراه تبریز-بازرگان اضافه کرد: اهمیت این کار فوق العاده بالاست و در بین راه هایی که در کشور ساخته شده یکی از راه های مهم همین آزادراه است.

وی تاکید کرد: برای ساخت این پروژه هیچ وقت کوتاه نخواهیم آمد و تنها به ساخت آزادراه تبریز- مرند بسنده نمی کنیم.

جبارزاده با بیان این که باید این مسیر تا مرز بازرگان ادامه یابد، خاطرنشان کرد: ارزش این مسیر در بین المللی بودن آن است و وزیر راه نیز برای اجرای این پروژه قول مساعد داده است.

وی اضافه کرد: خدارا شاکرم که تمام پیگیری ها با خلوص نیتی که در آن وجود داشت، امروز نتیجه داده و پروژه آزادراه تبریز- بازرگان توسط این هیات اجرایی می شود.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: همه دستگاه های استان باید در کنار این پروژه باشند و حق ندارند مانعی برای این پروژه ایجاد کنند.

وی با اشاره به ترافیک سنگین بزرگراه شهید کسایی، افزود: این بزرگراه نیز برای افزایش چند باند توسط پیمانکار آزادراه تبریز- بازرگان مورد مطالعه قرار گیرد.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی نیز در این دیدار گفت: با توجه به روحیه ای که در پیمانکار جدید برای اجرای پروژه آزادراه تبریز- مرند وجود دارد دیگر نگرانی و دغدغه ای وجود نداریم.

محمد صادق پورمهدی با اشاره به این که مسیر تبریز- بازرگان معارض ندارد، افزود: هر آن چه که برای اجرای پروژه نیاز است با حمایت مدیریت ارشد استان تامین می شود.

پیمانکاران و کارشناسان فنی پروژه آزادراه تبریز- بازرگان نیز در این دیدار گزارشی از اقدامات اولیه و برنامه های آتی برای اجرای این پروژه مهم ارایه کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :