فرمانده سپاه خلخال گفت: در هفته مقاومت و پیروزی همزمان با آزادسازی خرمشهر مصادف با سوم خرداد 50 برنامه فرهنگی ورزشی در شهرستان خلخال اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۳۴۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰ 13 May 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مصطفی کریمی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان خلخال با اشاره به در پیش بودن هفته مقاومت و پیروزی از اجرای 50 برنامه‌ فرهنگی در هفته مقاومت و پیروزی در خلخال خبر داد.

وی افزود: این برنامه‌ها شامل برگزاری مسابقات ورزشی فوتسال و شنا، دیدار با خانواده معظم شهدا، همایش پیاده‌روی، صحبگاه مشترک نیروهای مسلح، رژه خودرویی، نشست بصیرتی، دیدار با جانبازان هشت سال دفاع مقدس، نهضت روشنگری، اعزام اکیپ درمانی به مناطق محروم، یادواره شهدا، طرح تقویت نماز جماعت با تعطیلی مغازه‌ها توسط کاسبان، حضور سازمان یافته پایوران و سربازان با لباس مصوب در نماز جمعه، گلباران مزار شهدا، دیدار با رزمندگان عملیات بیت‌المقدس، دیدار اعضای ستاد بزرگداشت سوم خرداد با ائمه جمعه خلخال، کلور و هشجین و نشست بصیرتی در کلیه حوزه‌ها، پایگا‌ه‌ها و ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال خواهد بود.

فرمانده سپاه خلخال رشادت مردم قهرمان خرمشهر را در 578 روز اسارت در چنگال رژیم بعث را یادآور شد و گفت: رزمندگان با لبیک به فرمان امام (ره) در سوم خرداد سال 1361 موفق به آزاد‌سازی خرمشهر قهرمان شدند.

کریمی یاد و خاطره شهدای عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر را گرامی داشت و بیان کرد: ما در جنگ همزمان با 34 کشور در حال جنگ بودیم و همواره این 34 کشور حمایت‌های زیادی از رژیم بعث داشته و در مقابل ملت ایران صف کشیدند که در نهایت با اعتقاد راسخ و قلبی رزمندگان امام (ره) و بسیجیان تابع ولایت و رهبری و عنایات حق تعالی و منویات رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) ما پیروزی را به دست آوردیم.

این مسئول با اشاره به گرامیداشت هفته مقاومت و پیروزی ادامه داد: رسانه‌ها نقش عمده‌ای در برجسته‌سازی این پیروزی و رشادت رزمندگان و ملت غیور ایران دارند و ادارات و ارگان‌ها نیز با تزئین شهر و فضاسازی مناسب درون سازمانی و برون سازمانی و فضای شهری و مقابل ادارات در این پیروزی سهیم خواهند شد.

فرمانده سپاه خلخال عنوان کرد: تمامی سربرگ‌های اداری هفته مقاومت و پیروزی زینت داده شده با جملاتی از بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب خواهد بود.

کریمی با تقدیر از اصحاب رسانه خلخال خواستار پوشش مطلوب و مناسب برنامه‌های هفته مقاومت و پیروزی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه جابر قربانزاده معاون فرماندار خلخال نیز از ادارات شهرستان خلخال خواست تا نهایت همکاری را در برگزاری هر چه مطلوب هفته مقاومت و پیروزی با سپاه ناحیه خلخال و ستاد بزرگداشت سوم خرداد داشته باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار