تری دی مپینگ یکی از جاذبه های گردشگری در جزیره کیش است که با تلفیق افکت های تصویر، نور و صدا بر روی بدنه کشتی یونانی اجرا می شود. تری دی مپینگ برای نخستین بار در ایران و جهان درجزیره کیش بر روی بدنه کشتی اجرا می شود و با اقبال خوبی از سوی گردشگران روبرو شده است.
کد خبر: ۳۴۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱ 13 May 2015

به گزارش تابناک، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این سازمان برنامه «‌تری​دی​مپینگ» با افکت‌های زیبا نور و صدا را برای کشتی یونانی در نظر گرفته است که مطمئنا جاذبه‌های بسیار زیادی برای گردشگران ایجاد خواهد کرد.


کشتی یونانی در سال۱۳۲۲ خورشیدی توسط شرکت ویلیام هامیلتون به وزن ۷۰۶۱تن و به طول ۱۳۶متر در بندر گلاسکو در اسکاتلند ساخته شد و در ۴مرداد۱۳۴۵ در حالی که تنها ۲۳سال از ساخته شدن آن می‌گذشت هنگام بازگشت از ایران، در سفر دریایی خود به یونان با رسیدن به ساحل غربی کیش به گل نشست و در حال حاضر یکی از جاذبه های گردشگری و نماد کیش محسوب می شود.

گفتنی است سازمان منطقه آزاد کیش طرح عمرانی کشتی یونانی تا کلبه هور را به طول ۳کیلومتر در دست اجرا داشته و قصد دارد این مکان را به یک مکان گردشگری با پاتوق‌های فرهنگی تبدیل کند، تا هر کدام از هنرمندان کشورمان بتوانند در یک محیط بسیار مناسب به اجرای برنامه‌های خود بپردازند.














اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار