فرماندار سرپل ذهاب از پیشرفت فیزیکی 30 درصدی طرح تعویض خط های اصلی انتقال آب روستاهای بخش قلعه شاهین از توابع این شهرستان و اتمام آن تا پایان سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۳۴۴۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸ 15 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، جهانبخش حیدری روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از طرح های عمرانی در دست اقدام در بخش قلعه شاهین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در چهار روستای امامیه علیا، امامیه سفلی، نقاره کوب و گنجوره از توابع بخش قلعه شاهین، طرح تعویض شبکه داخلی به طول 25 کیلومتر و شبکه اصلی خطوط انتقال آب آشامیدنی به طول 6 کیلومتر در دست انجام است.
وی اظهار کرد: برای اجرا و تکمیل این طرح 22 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار از محل صندوق توسعه ملی اختصاص یافته و امید است با تلاش بی وقفه، این طرح تا پایان امسال به بهره برداری برسد.
وی با بیان اینکه وضعیت اجرای طرح های عمرانی این منطقه مطلوب است، گفت: در سال های اخیر با تخصیص اعتبار به طرح های عمرانی نیمه تمام و طرح های مورد نیاز ، اقدام های خوبی در روستاها انجام شده است.
فرماندار سرپل ذهاب با اشاره به اجرای طرح های عمرانی از سوی دهیاری ها، اضافه کرد که سه میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبار عمرانی دهیاری ها برای احداث کانال دفع آب های سطحی، شن ریزی، تسطیح و سنگفرش کوچه ها و جدول گذاری اختصاص داده شده است.
حیدری گفت: دهیاران در راستای عمران و آبادانی و انجام پروژه های عمرانی در سطح روستاها می توانند نقش بسیار سازنده ای داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار