فرماندار کرمانشاه هشدار داد:
فرماندار کرمانشاه گفت: تاکنون به ۱۸۰واحدصنفی که به صورت غیرمجازبه عرضه مرغ زنده درسطح شهر اقدام می‌نماینداخطارداده شده که درصورت عدم توجه، واحدهای مذکور پلمپ وبرخورد قانونی میشود.
کد خبر: ۳۴۱۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳ 11 December 2016

به گزارش تابناک، جلسه فوق العاده کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان کرمانشاه با حضور مدیر کل دامپزشکی استان و مسئولین مربوطه درسالن جلسات فرمانداری کرمانشاه برگزار گردید.

دراین جلسه آخرین وضعیت بیماری های مشترک بین انسان و دام مورد بررسی قرار گرفت.

رنجبر فرماندار کرمانشاه از اعضا خواست تا باتشکیل اکیپ عملیاتی با واحدهای صنفی فروش مرغ زنده درسطح شهرهای تابع بویژه  شهر کرمانشاه به صورت جدی برخورد نمایند.

 وی اظهار داشت: تا کنون به ۱۸۰ واحدصنفی که به صورت غیرمجاز به عرضه مرغ زنده درسطح  شهر اقدام می نمایند اخطارداده شده که درصورت عدم توجه، واحدهای مذکور پلمپ وبا صاحبان آنها برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.

 رنجبر گفت: این واحدها علاوه بر مخاطرات بهداشتی، نارضایتی ساکنین واحدهای مسکونی همجوار را نیز به وجود آورده اند،این واحدها باعث آلودگی محیط زیست نیز می گردند.

وی ضمن قدردانی از همکاری خوب وشایسته مقامات محترم قضایی، نیروی انتظامی، شهرداری، دامپزشکی ومرکز بهداشت از اعضای کارگروه درخواست نمود پس از نصب بنر و انجام مصاحبه واطلاع رسانی لازم، نسبت به پلمپ واحدهای متخلف که سلامت و بهداشت مردم را به خطر می اندازد اقدام جدی داشته باشند و گزارش کار خود  را به این ستاد اعلام نمایند.

 در ادامه جلسه مدیر کل دامپزشکی استان گزارشی از آخرین وضعیت بیماری آنفلونزا را مطرح و خواستار همکاری و مشارکت همه دستگاه‌ها در مقابله با واحدهای عرضه مرغ زنده و نظارت بر رعایت بهداشت واحدهای صنفی عرضه گوشت و مرغ در سطح شهر شدند.

در ادامه لرستانی جانشین دادستان دادسرای عمومی و انقلاب طی سخنانی اظهار داشت: ما از نیروهای عمل کننده در برخورد با واحدهای متخلف حمایت خواهیم نمود و از اداره اماکن نیروی انتظامی هم می خواهیم با جدیت همکاری لازم را با اکیپ عملیاتی به عمل آورد.

درپایان تصمیم گیری شد در صورتی که واحدهای عرضه مرغ زنده درسطح کرمانشاه داوطلب تبدیل واحد به عرضه مرغ بهداشتی(پرکنده)شوند از تسهیلات بانکی و تخفیف برای صدور جواز برخوردار خواهند شد.

لازم به ذکر است در این جلسه مواردی دراین خصوص مورد تصویب قرار گرفت.

منبع: روابط عمومی فرمانداری کرمانشاه   
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار