حجت الاسلام سید مهدی قریشی:
به عقیده بنده تشکیل فراکسیون ترک و کرد و غیره نیازی نیست و بایستی اسلامیت و ایرانیت تنها مد نظر مسئولان باشد.
کد خبر: ۳۴۰۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۴ 09 December 2016
تابناک آذربایجان غربی: حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه با تاکید بر تامل و تفکر در مسایل و مباحث معاد این امر را از عوامل نهادینه روح تقوا در وجود انسان عنوان کرد.

وی سپس توحید و عبودیت و نیکی به والدین را از سفارشات دین مبین اسلام برشمرد و اظهار داشت: از وجود مقدس پیامبر اکرم ص نیز نقل شده که فرموده اند من وصیت می کنم که هر کس از امت من است باید صله ارحام نماید.

وی در بیان فضایل صله ارحام نیز اشاره کرد: افزون شدن اعمال نیک و اسانی حساب و کتاب و همچنین طولانی شدن عمر از فضایل صله ارحام می باشد.

وی با بیان اینکه در ایام آغازین ولایت حضرت ولیعصر (عج) قرار گرفته ایم افزود: این ایام را به تمامی مؤمنین و مسلمانان تبریک عرض می کنم و از مومنان می خواهم برای فرج ایشان دعا نمایند.

امام جمعه ارومیه به فرارسیدن هفته وحدت نیز اشاره کرد و گفت: ما باید از اختلاف پرهیز کنیم و ید واحدی در برابر دشمنان باشیم.

وی تصریح کرد: از این رو به عقیده بنده تشکیل فراکسیون ترک و کرد و غیره نیازی نیست و بایستی اسلامیت و ایرانیت تنها مد نظر مسئولان باشد.

حجت الاسلام قریشی روز دانشجو را نماد استکبارستیزی عنوان کرد و افزود: از تمامی آنهایی که این روز را گرامی داشتند تقدیر و تشکر می کنیم اما نبایستی اجازه دهیم این روز به جای استکبار ستیزی به انقلاب ستیزی تبدیل شود.

وی اصل شعار روز دانشجو را مرگ بر آمریکا عنوان کرد.

امام جمعه ارومیه در بخش دیگر سخنان خود گفت: ۲۳ آذر ماه جاری گویا قرار است نتانیاهو این جنایتکار خبیث صهیونیستی برای مذاکره به کشور مسلمان آذربایجان سفر کند، درحالی که این باعث ننگ است که فردی که دستانش آلوده به خون مسلمانان جهان است بخواهد به کشور مسلمان سفر کند و مورد استقبال قرار گیرد.

وی این را برخلاف آزاد مردی دانست و افزود: مسئولین کشور آذربایجان به این موضوع توجه داشته باشند چرا که نمی توانند فردا در نزد خدا پاسخگو باشند.

وی گفت: لذا اتفاق این امر به هیچ وجه برای مسلمانان قابل قبول نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار