استاندار کرمانشاه گفت: براساس توافقاتی که با مدیران قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) صورت گرفت اجرای پروژه های مرحله دوم قطار شهری و تقاطع های غیرهمسطح شتاب بیشتری می گیرند.
کد خبر: ۳۴۰۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹ 08 December 2016

به گزارش تابناک، اسدالله رازانی اعلام کرد: امروز یک نشست مشترک کاری با حضور سردار عبدالهی فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) و مدیران این مجموعه برگزار شد که در این نشست معاون عمرانی استانداری، شهردار کرمانشاه و مدیرعامل قطار شهری نیز حضور داشتند.

استاندار کرمانشاه هدف از برگزاری این نشست را پیگیری توافقات انجام شده در باره پروژه های شهری توسط قرارگاه خاتم الانبیاء عنوان کرد و گفت: بخشی از این توافقات به اجرای مرحله دوم قطار شهری مربوط می شود و شامل احداث تونل و ایستگاه های میدان آزادی تا میدان فردوسی است

وی اظهار کرد: همچنین بخش دیگری از این توافقات شامل اجرای سه تقاطع غیرهمسطح در شهر کرمانشاه می شود. این تقاطع ها در میدان امام حسین (ع، میدان فرودگاه، میدان آزادگان اجرا می شوند. همچنین با مذاکراتی که صورت گرفت احتمالا تقاطع چهارمی هم توسط این مجموعه در سه راهی جاده قدیم کرمانشاه به سمت طاق بستان اجرا می شود.

وی همچنین عنوان کرد: تمامی موانع حقوقی، فنی و مشکلاتی که در مسیر اجرای پروژه ها قرار داشت در این نشست کاری نهایی و برطرف شدند.

استاندار کرمانشاه گفت: تمامی هماهنگی های لازم به منظور تسریع در روند اجرای پروژه ها صورت گرفته است و در ادامه مردم شریف استان کرمانشاه در روزهای آتی شاهد تسریع در روند اجرایی شدن این پروژه ها خواهند بود

استاندار کرمانشاه مجموع سرمایه گذاری های صورت گرفته در این پروژه ها را بالغ بر 750 میلیارد تومان عنوان کرد

منبع: روابط عمومی و امور بین الملل استانداری

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار