فرمانده نیروی هوا و فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد:
همایش مانور قدرت باحضور فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران سوم آذرماه درتالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار گردید.
کد خبر: ۳۳۳۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲ 23 November 2016
سردار شفیع زاده ازبنیان گذاران توپ خانه سپاه
 
سردار امیر علی حاجی زاده با اشاره به اینکه آذربایجانی های غیور همیشه پیشتازان دفاع از نظام وانقلاب بوده اند خاطرنشان کرد ، درابتدای تشکیل توپ خانه سپاه به فرماندهی سردارتهرانی مقدم وجانشینی سردار شفیع زاده بیشتر افرادکادر، آذربایجانی وتبریزی های غیوربودند.

بسیج معجزه خداوند است
 
وی اذعان داشت،بسیج یک معجزه خداوند است و علاوه بر نجات انقلاب و نظام این فرهنگ عبورکردن ازخود باهمت نیروهای مردمی به کشورهای دیگر صادر شده است وکاملا مشهود است.امروزه ارتش کلاسیک بدون همراهی مردمی قادر به مدیریت جنگ نیست.
وی با اشاره به پیروزی‌ انقلاب اسلامی ایران و دستاوردهای آن گفت: هر شکست نقطه‌ی آغازی برای پیروزی‌ها و موفقیت‌های بعدی به شمار می‌آید و به لطف پروردگار کشور ما به مرحله‌ای از پیشرفت رسیده که دیگر نیازی به تدابیر بیگانگان ندارد. 
 
نیاز جنگ عامل توانمندسازی در حوزه دفاعی ونظامی است.
نفر اول موشکی ایران:درحوزه نظامی علاوه بر طراحی،زیر مجموعه ها نیز به دست مهندسین داخلی ساخته می شود؛ازاول انقلاب تحریم نظامی هستیم ولی این برای کشور به یک فرصت تبدیل شده است
 
موشک قیام،فاتح و ذوالفقار درسطح خودبی نظیر هستند
 
وی تاکید کرد،موشک های فاتح،قیام و ذوالفقار درنوع خود بی نظیر وبدون کپی برداری توسط مهندسین داخلی تولید شده است؛همچنین ماهواره برسیمرغ قادراست ماهواره های سنگین رادرمدار قرار دهد.
 
آمریکا وفادارترین دوستان خود را قربانی میکند
فرمانده هوا فضابااشاره به بیانات امام راحل مبنی بر اینکه آمریکا حتی وفادارترین دوستان خود را قربانی میکند اظهارداشت،رفتار بادشمن را ازامریکا یادبگیریم ودرنظر داشته باشیم هیچ یک ازپیشرفت های ایران با سازش به وجود نیامده است.

رادارهای ساخت ایران به یک سوم ارزانترین قیمت جهانی تمام می شود
 
وی تصریح کرد، رادارهای ساخت ایران به همت مهندسین داخلی به یک سوم  ارزانترین قیمت جهانی تمام می‌شود که یکی از اهداف اقتصاد مقاومتی است.

مسئولی که فکرش پرکردن جیب خود ازحقوق نجومیست درد مردم رانمیفهمد
حاجی زاده با اشاره به اینکه مسعولین باید ازخودعبور کنند وبامدیریت جهادی حرکت کنند اضافه کرد، مسئولی که حقوق نجومی دریافت میکند نمیتواند راهگشای مشکلات مردم باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :