مدرس کارگاه آموزش مسائل مراقبتی توانبخشی بهزیستی:
مدرس کارگاه آموزش مسائل مراقبتی توانبخشی بهزیستی به حضور 35 نفر از مراقبان سالمندان، معلولان ضایع نخاعی، جسمی حرکتی در این کارگاه اشاره کرد و گفت: هدف از برگزاری این کارگاه بالا بردن سطح آموزشی مراقبان توانبخشی است.
کد خبر: ۳۳۳۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴ 23 November 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از فارس از کرمانشاه، فرزاد بابایی در کارگاه آموزشی مراقبتی که در مرکز ورک‌شاپ دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: مواد مصرفی را باید به اندازه‌ای مصرف کرد که نیاز به مکمل‌ها نباشد.

مدرس کارگاه آموزش مسائل مراقبتی توانبخشی بهزیستی میزان مصرف کربوهیدرات‌ها درایران را بیش از مصرف جهانی عنوان کرد و افزود: مصرف بالای همه ویتامین‌ها به‌جزو ویتامین B12 مسمومیت‌زا است.

این مسؤول با اشاره به مصرف بالای نمک در بین مردم ایران (پنج گرم در روز)، ادامه داد: در ایران سه گرم نمک در 100 گرم نان مصرف می‌شود با وجود اینکه قوت غالب در کشور نان است.

بابایی گفت: این کارگاه آموزشی به همت معاونت توانبخشی اداره‌کل بهزیستی و با همکاری مرکز جامع هدیه توانبخشی برگزار شده است.

وی به حضور 35 نفر از مراقبان جامعه معروف توانبخشی عام از سالمندان، معلولان ضایع نخاعی، جسمی حرکتی در این کارگاه اشاره کرد و ادامه داد: هدف از برگزاری این کارگاه بالا بردن سطح آموزشی مراقبان توانبخشی است.

بابایی به مراقبان در توانبخشی توصیه کرد سعی کنید بیماران را بیشتر شناسایی کنید تا در درمان موفق باشید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار