فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین گفت: خون پاک شهدا در کنار دلاورمردی های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس، به نظام اسلامی ایران، عزت و کرامت بخشید.
کد خبر: ۳۳۲۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱ 22 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، سرهنگ پاسدار مرادعلی حسنی روز سه شنبه در یادواره شهدای فرهنگی قصرشیرین افزود: شهدا برای دفاع از دین و اسلام در میدان های نبرد حضور یافتند و برهمین اساس حق بزرگی بر گردن همه ما دارند.
وی ترویج و نهادینه شدن فرهنگ شهید و شهادت در جامعه را رمز بقا و ثبات نظام اسلامی توصیف کرد و اظهار داشت: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس در سایه توکل به خدواند متعال و تاسی از فرهنگ و نهضت عاشورا در برابر دشمن بعثی ایستادگی کردند.
وی ادامه داد: در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی، دشمنان از هیچ تلاش و کوششی برای ضربه زدن به دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی دریغ نکرند اما بصیرت مردم باعث شد تا بدخواهان نظام از رسیدن به اهداف شوم ناکام شوند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین با بیان اینکه در دین مبین اسلام شهدا از جایگاه بسیار والایی برخوردارند، اضافه کرد: شهدا برای دفاع از کیان اسلامی از تمام هستی خود گذشتند و با تقدیم خون پاک خود به درخت تنومند انقلاب، به کمال و سعادت رسیدند.
سرهنگ پاسدار حسنی اظهار کرد: دشمن امروز به دنبال تغییر فکر، تخریب باورها و عقاید جوانان و مسوولان است و برای مقابله با این امر باید علاوه بر تاسی از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و حفظ هوشیاری، با تقویت معنویت و دین به مقابله با آن ها بپردازیم.
وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را مهم ترین راه مقابله با دشمنان دانست و گفت: براساس همین باور و فرهنگ بود که رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس توانستند به پیروزی های بزرگی دست یابند و این گونه خود را فدای دین و اسلام کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار