فرمانده سپاه شهدا: اشتغال 15 هزار خانوار با اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در آذربایجان‌غربی
به گزارش تابناک، سردار سرتیپ دوم پاسدار عابدین خرّم صبح امروز در دیدار جمعی از فرماندهان و مدیران بسیج آذربایجان‌غربی با نماینده ولی‌فقیه در استان و رئیس مجمع بسیج آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: در 3 سال گذشته و با اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در سراسر آذربایجان‌غربی شاهد تشکیل بیش از 7هزار و 500 کارگاه بومی در عرصه‌های مختلف هستیم.
کد خبر: ۳۳۲۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵ 22 November 2016


وی افزود: با اجرای این طرح‌ها بیش از 15 هزار خانوار به‌صورت مستقیم مشغول به فعالیت شده‌اند که این رقم به‌صورت میانگین حدود 60 هزار نفر می‌شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، ادامه داد: برای طرح‌های اقتصاد مقاومتی هرساله بیش از 25 میلیارد تومان تسهیلات بلندمدت و با سود پایین پرداخت شده که این تسهیلات با توجه به مرخصی بازپرداخت زمینه مناسبی برای آغاز طرح‌های خرد و کلان بوده است.

وی، در بخش دیگری از سخنان خود، در خصوص مشارکت دادن مردم در طرح‌ها و برنامه‌های مختلف اجرایی در سطح استان، بیان داشت: تمام زیرساخت‌های لازم برای توسعه امنیت مردمی اجرا شده و با این همین نسبت شاهد مشارکت مردم در روند ارتقای امنیت و نیز فعالیت‌های بسیجی‌وار در راستای افزایش توان در عرصه‌های مختلف هستیم.

سردار خرّم، فعالیت بیش از 3هزار و 500 پایگاه بسیج در شهرها و روستاهای مختلف را نشانه‌ای از عشق مردم به این نهاد دانست و خاطرنشان کرد: این پایگاه‌ها در راستای ارتقای سطح معرفت و بصیرت مردمی فعالیت دارند و به‌عنوان کمین‌گاهی به‌منظور جسلوگیری از نقوذ دشمن در میان توده‌های مختلف اقدام می‌کنند.

وی، در پایان، پاسداران و بسیجیان را در خدمت مردم و نظام اسلامی دانست و گفت: خدمتگذاری و انقلابی‌گری در رگ‌های بسیجیان است و تا پایان نیز با همین روحیه در خدمت انقلاب و نظام اسلامی خواهند بود.

انتهای پیام/
منبع اروم نیوز
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار