مدیرکل ارشاد کرمانشاه خبر داد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: آیین رونمایی از مجموعه کتاب شعر «غزل‌ قرن» همزمان با اجرای همایش غزل‌سرایان استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۳۲۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶ 21 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،ابراهیم رحیمی‌زنگنه امروز اظهار داشت: آیین رونمایی از مجموعه کتاب شعر «غزل‌ قرن» همزمان با برگزاری همایش غزل‌سرایان در کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این کتاب مجموعه‌ای از اشعار شاعران استان کرمانشاه به عنوان آثار شایسته‌ای است که توسط 2 نفر از هنرمندان کرمانشاهی از جمله «بابک دولتی» و «پیمان سلیمانی» طی یک‌سال‌و نیم جمع‌آوری شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: آیین رونمایی خوبی برای مجموعه کتاب «غزل‌قرن» در کرمانشاه طی روزهای آینده در نظر گرفته شده است.

این مسؤول بیان کرد:‌ کتاب «غزل‌ قرن» حاصل آثار فاخر و ارزشمند هنرمندان و شاعران کرمانشاهی است که مراسم رونمایی از آن همزمان با همایش غزل‌سریان استان با حضور متولیان فرهنگی استان برگزار می‌شود.

رحیمی‌زنگنه با اشاره به اینکه طی جلساتی با هنرمندان و متولیان فرهنگی مقرر شد کتاب مذکور در یک مراسم توأمان برگزار شود، افزود: از سوی وزارتخانه مصوبات برگزاری این 2 مراسم به صورت همزمان را داریم و تاخیر در برگزاری آن به دلیل کسب مجوز برای چاپ کتاب بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه اظهار داشت: اکنون مجوز چاپ کتاب «غزل‌ قرن» را داریم و پس از انتشار این مجموعه شعر، طی مراسمی با اجرای همزمان همایش غزل‌سرایان کرمانشاه از این کتاب رونمایی می‌شود.

گفتنی است، چاپ نخست مجموعه کتاب «غزل‌ قرن» از انتشارات دیباچه دارای 200 صفحه با حدود 2‌ هزار نسخه است که شامل اشعار شاعران برجسته‌ استان طی 100 سال اخیر از گذشته تا معاصر به ویژه هنرمندانی همچون ابوالقاسم لاهوتی، استاد یدالله بهزاد و ... است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار