شهروزبرزگرکلشانی نماینده مردم سلماس در مجلس :
ترامپ در مناظره های انتخاباتی خود، وضعیت موجود آمریکا را بیان کرد و به نظر من رأی مردم این کشور به حقایق کنونی ایالات متحده بود.
کد خبر: ۳۲۷۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۵ 10 November 2016

به گزارش تابناک آذربایجان غربی؛عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: نتیجه انتخابات آمریکا نشان داد که مردم این کشور نسبت به سیاست های دموکرات ها در عرصه داخلی و خارجی بی اعتماد بودند، همچنین نتایج این انتخابات نشان داد که مردم به دنبال تغییر سیاست ها در این کشور هستند


شهروز برزگر کلشانی ، با اشاره به پیروزی دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور جدید آمریکا، گفت: ترامپ در مناظره های انتخاباتی خود، وضعیت موجود آمریکا را بیان کرد و به نظر من رأی مردم این کشور به حقایق کنونی ایالات متحده بود.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: رأی مردم آمریکا به ترامپ دو پیام بسیار مهم داشت، نکته نخست این بود که مردم این کشور نسبت به سیاست های دموکرات ها در عرصه داخلی و خارجی بی اعتماد بودند، همچنین نتایج این انتخابات نشان داد که مردم به دنبال تغییر سیاست ها در این کشور هستند.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی نمی توان برنامه و اهداف و سیاست های جمهوری خواهان در چهار سال آینده را پیش بینی کرد، اما امیدواریم که ترامپ به گفته ها و وعده های خود در تمام عرصه ها عمل کند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار