فرماندار دلگان با اشاره به شرایط مطلوب این شهرستان برای پرورش دام گفت: دلگان به عنوان قطب اصلی پرورش شتر در کشور انتخاب شده است.
کد خبر: ۳۲۳۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۴ 05 November 2016
هوشنگ بامری شب گذشته در نشست شورای اداری شهرستان دلگان که با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، نماینده مردم ایرانشهر در مجلس و تعدادی دیگر از مسوولین و معتمدین برگزار شد، اظهار داشت:  خوشبختانه با توجه به برنامه ریزی های انجام شده  امروز می توان از شهرستان دلگان به عنوان قطب پرورش شتر نام برد.

وی افزود: ما توانستیم به قول خود عمل کنیم و در حال حاضر تمام شترها پلاک کوبی شده و دارای شناسنامه و هویت اند.

وی از پیشرفت فیزیکی ۷۸ درصدی مرکز درمانی۱۰ تخت خوابی بعثت دلگان خبر داد و گفت: پیمانکار قبلی بیمارستان دلگان با توجه به اینکه دچار مشکل بوده خلعیت شد و در صورت تامین اعتبار این بیمارستان در بهمن ماه افتتاح خواهد شد.

همچنین امام جمعه شهرستان دلگان در این نشست با اشاره به سخنان نماینده ایرانشهر در مجلس در خصوص تقسیم استان گفت: برخی افراد به سخنان دکتر امینی فرد در خصوص تقسیم استان ایراد گرفتند در صورتی که اگر این امر محقق شود حداقل در بعد مسافت به مردم منطقه کمک می شود و لازم نیست برای کارهای کوچک ۵۰۰ کیلومتر را طی کنند.

حجت الاسلام عظیم بامری گفت: البته این طرح قطعا ثمرات دیگری هم دارد که باید بیشتر در خصوص آن بررسی و مطالعه انجام شود.

وی با اشاره به اینکه شهرستان دلگان فاقد حتی یک پزشک متخصص است، گفت: قطعا نیاز به پزشک متخصص خصوصا در بحث زنان از اولویت های منطقه است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار