نماینده مردم سلماس و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی:
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس معتقد است طالبان به‌صورت هوشمندانه قصد دارد بهره بیشتری از دلارهای عربستان ببرد لذا ادعای حمایت ایران از این گروهک را بیان می‌کند تا عربستان حمایت بیشتری از این گروه کند.
کد خبر: ۳۲۱۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰ 01 November 2016
شهروز برزگر کلشانی در گفت و گو با خبرنگاران در واکنش به ادعای اخیر سخنگوی طالبان مبنی بر مورد حمایت واقع شدن ازسوی جمهوری اسلامی، گفت: جمهوری اسلامی هیچ گاه طالبان را به رسمیت نشناخته چرا که این گروه ضاله بوده و از فرق وهابیت هستند.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: ادعایی که اخیرا ازسوی طالبان مطرح شده صرفا برای کسب هویت است.

وی افزود: ازسوی دیگر طالبان به صورت هوشمندانه با این ادعاها قصد دارد از دلارهای نفتی عربستان سعودی به عنوان یکی از حامیانش، بهره بیشتری ببرد با این قصد که این ادعا تلنگری برای سعودی‌ها باشد که اگر حمایت خود را قوی تر کنند آنها به سمت کشورهای دیگر متمایل خواهند شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: سیاست جمهوری اسلامی ایران همواره در قبال طالبان بر یک منوال بوده و تغییر نکرده است و هیچ گاه این گروه را به رسمیت نمی شناسد که بخواهد از آن حمایت کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار