استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه از شهرداری و سازمان قطار شهری کرمانشاه خواست از فرصت های جدید برای تسریع در اجرای این پروژه استفاده کنند.
کد خبر: ۳۲۱۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷ 31 October 2016

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ دکتر اسداله رازانی در جلسه شورای سازمان قطار شهری کرمانشاه که با حضور معاون امور عمرانی و مدیرکل دفتر فنی استانداری شهردار کرمانشاه و مسئولین ذیربط پروژه قطار شهری کرمانشاه در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: موضوع تخصیص اعتبارات پروژه قطار شهری کرمانشاه پیگیری خواهد شد اما شهرداری کرمانشاه و سازمان قطار شهری کرمانشاه باید به دنبال استفاده از فرصت های جدید و جذب اعتبارات بیشتر برای تسریع در اجرای این پروژه باشند.

وی تاکید کرد: مسیرها وفرصت های جدید باید مورد بررسی قرار گیرد و تلاش شود تا از این فرصت ها که وجود دارد برای سرعت دهی به این پروژه و جذب اعتبارات بیشتر استفاده شود.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: مجموع اعتبارات استان در سفر ریاست محترم جمهوری 999 میلیارد بود و در این خصوص جزء استان های برتر قرار داشتیم که این چنین اعتباراتی به استان تخصیص می یافت اما ما همچنان پیگیری های خود را برای افزایش اعتبار بعد از سفر نیز دنبال کردیم و خوشبختانه 40 میلیارد تومان دیگر نیز به این موضوع  اختصاص یافت و مجموع اعتبارات استان در سفر به هزار و 39 میلیارد تومان رسید.

دکتر رازانی بیان داشت: بنابراین چنانچه پیگیری و استفاده از فرصت های جدید وجود داشته باشند این امکان که اعتبارات جدیدی برای تسریع در اجرای پروژه قطار شهری خلق شود، وجود دارد.

رئیس شورای سازمان قطار شهری کرمانشاه همچنین تاکید کرد: همچنان که فاز اول این پروژه یعنی از طاق بستان تا میدان آزادی در حال اجرا است تلاش ها برای اجرای فاز دوم آن نیز باید ادامه داشته باشد و اجرای این پروژه با جدیت در دستور کار باشد.

استاندار کرمانشاه گفت: برای فاز دوم این پروژه باید برنامه زمانبدی دقیقی وجود داشته باشد تا در زمان مناسبی آماده بهره برداری گردد.

پروژه قطار شهری کرمانشاه بزرگترین پروژه شهری در منطقه غرب کشور است

همچنین در این جلسه معاون عمرانی استانداری نیز گفت: برای اجرای پروژه قطار شهری کرمانشاه دو هزار میلیارد تومان اعتبار هزینه خواهد شد و به نوعی این پروژه بزرگترین پروژه شهری در منطقه غرب کشور است.

مهندس نیک کردار با اشاره به تاثیرات مثبت راه اندازی این پروژه افزود: قطعاً با بهره برداری از این پروژه اثرات مثبتی برای کرمانشاه خلق خواهد شد لذا همگی باید تلاش خود را برای تسریع در اجرای این پروژه مضاعف کنیم.

وی بیان داشت: تلاش های لازم برای به نتیجه رسیدن فاز اول این پروژه در سال 1397 در حال انجام است و پیش بینی های لازم برای جذب و تخصیص اعتبارات این پروژه نیز صورت گرفته است.

در ادامه این جلسه اجرای این پروژه در فازهای اول و دوم مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار