مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه فجر فارس با اشاره به احساس تکلیف در مورد دین از سوی جوانان و دانشجویان،افزود: ما باید خودمان را برای دین فدا کرده و در این راستا نیز احساس مسئولیت کنیم.
کد خبر: ۳۱۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴ 06 May 2015

به گزارش تابناک فارس و نقل از فارس،حجت‌الاسلام محمد حاجی‌زاده بعدازظهر امروز در مراسم بزرگداشت شهید مطهری، هفته عقیدتی سیاسی در بسیج و هفته معلم که به همت نمایندگی ولی‌ فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی فارس و بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی سلمان فارسی شیراز در این دانشگاه برگزار شد اظهار داشت: شهید مطهری در فصلی از تاریخ ایران اسلامی در تعلیم و تربیت با تمام وجود روشنی‌بخش دانشجویانی شد که تشنه تعالیم دینی بودند.

وی با تأکید بر احساس تکلیف از سوی جوانان و دانشجویان افزود: ما باید خودمان را برای دین فدا کرده و در این راستا نیز احساس مسئولیت کنیم.

مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه دانشجویان و جوانان باید اهل مطالعه، تحقیق و پژوهش باشند، بر مطالعه آثار شهید مطهری و توجه به آن تأکید و اضافه کرد: شهید مطهری به نسل جوان خدمات فراوان و ارزشمندی ارائه کرد و اقتضای زمان را به‌خوبی می‌فهمید و بر اساس تکلیف عمل می‌کرد.

حاجی‌زاده با بیان اینکه نباید اجازه داد تا آسیبی به آثار شهید مطهری برسد، حفاظت از این آثار را یک وظیفه برشمرد و تصریح کرد: این شهید بزرگوار با سیر و سلوک الی‌الله و تقویت معنوی به کمالات رسید و ضمن درک زمان، به مقتضیات زمان نیز آشنا بود.

وی با بیان اینکه تمام افراد به‌ویژه جوانان، دانشجویان، معلمان و اساتید شهید مطهری را الگو قرار دهند و از او درس بگیرند ادامه داد: این شهید بزرگوار با تقویت باورهای دینی در جامعه آن چه که داشت در طبق اخلاص گذاشت و تقدیم کرد.

مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه فجر استان فارس در ادامه با تأکید بر تربیت اسلامی خاطرنشان کرد: اگر شاهد تربیت اسلامی باشیم، آسیبی متوجه جامعه نمی‌شود و روح جامعه نیز فاسد نخواهد شد.

حاجی‌زاده با اشاره به فعالیت دشمنان از طریق مختلف و شبکه‌های ماهواره‌ای و اجتماعی علیه نظام اسلامی گفت: دشمن، جنگ درون‌تمدنی را به راه انداخته و با به‌کارگیری ابزارهای مختلف به دنبال تحقق اهداف پلید خود است.

وی بیان داشت: همان‌طوری که شهید مطهری در مقابل الحاد ایستادگی و مقاومت کرد، دانشجویان و معلمان نیز به‌صورت هدفمند، عاشقانه و مجاهدانه در برابر تمام جبهه‌های مقابل اسلام بایستند و استقامت توأم با معرفت و بصیرت داشته باشند.

به گزارش فارس، در این مراسم از مربیان عقیدتی، سیاسی، هادیان سیاسی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس و اساتید دانشگاه فرهنگیان تجلیل شد.

برچسب ها: شهید مطهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار