در سفر استاندار کرمانشاه به گیلان‌غرب صورت گرفت
در سفر یک‌روزه استاندار کرمانشاه به همراه هیأت همراه کلنگ احداث نیروگاه سیکل ترکیبی با ظرفیت 500 مگاوات در زمینی به مساحت 50 هکتار در 15 کیلومتری شمال شهرستان گیلان‌غرب با حجم سرمایه‌گذاری 300 میلیون یورو به زمین زده شد.
کد خبر: ۳۱۷۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰ 24 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از فارس از کرمانشاه، اسدالله رازانی پیش از ظهر امروز همراه معاونان و جمعی از مسؤولان استانی به منظور بررسی مسائل و مشکلات شهرستان گیلان‌غرب به این شهرستان سفر کرد.

برنامه کاری استاندار کرمانشاه به شهرستان گیلانغرب با کلنگ‌زنی احداث نیروگاه 500 مگاواتی سیکل ترکیبی شهرستان گیلان‌غرب که از مهمترین برنامه کاری استاندار کرمانشاه در سفر به این شهرستان بود آغاز شد، لازم به ذکر بوده مجوزهای اولیه برای احداث این نیروگاه در سال 93 دریافت شده است.

این نیروگاه سیکل ترکیبی با ظرفیت 500 مگاوات و در زمینی به مساحت 50 هکتار در 15 کیلومتری شمال شهرستان گیلان‌غرب با حجم سرمایه‌گذاری 300 میلیون یورو ساخته می‌شود.

بر اساس این گزارش، رازانی و هیأت همراه در این سفر کاری یک‌روزه از سد مخزنی شرفشاه با پیشرفت فیزیکی 65 درصد بازدید کرد و در سال‌جاری از محل صندوق توسعه ملی برای ساخت این سد 120 میلیارد تومان اختصاص داده شده است.

گفتنی است، استاندار کرمانشاه در ادامه این سفر از بازارچه مرزی سومار بازدید کرد و در جریان وضعیت راه سومار به گیلانغرب قرار گرفت، همچنین رازانی و هیأت همراه تا ساعات دیگر در جلسه اداری گیلانغرب مشکلات و مسائل این شهرستان را بررسی می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار