مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه از پرداخت پنج هزار و 400 میلیارد ریال از مطالبات گندم کاران استان خبر داد و ابراز امیدواری کرد تا پایان مهر میزان پرداختی ها به 80 درصد برسد.
کد خبر: ۳۱۳۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۱ 17 October 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،حمید بساطی افزود: تاکنون 743 هزار و 687 تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده که در مقایسه با سال گذشته که 452 هزار تن بوده حدود 60 درصد افزایش نشان می دهد.
وی با بیان اینکه احتمالا تا چند روز آینده مقدار قابل توجهی از بدهی گندم کاران استان پرداخت شود، طلب باقی مانده آن ها را چهار هزار و 100 میلیارد ریال عنوان کرد.
وی با بیان اینکه 37 سیلو خصوصی و دولتی برای ذخیره گندم ها در استان کرمانشاه وجود دارد، گفت: ظرفیت این سیلوها در مجموع به بیش از هزار و 100 تن می رسد.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود از خرید 114 تن و 400 کیلو دانه آفتابگردان از کشاورزان استان خبر داد و افزود: هرکیلو از این محصول با قیمت 24 هزار و 400 ریال از کشاورزان اسلام آبادی خریداری و مطالبات همگی آن ها نیز پرداخت شده است.
بساطی گفت: خرید دانه های آفتابگردان برای اولین بار بود که در استان اتفاق می افتاد و امیدوارم در سال های آتی شاهد کاشت آفتابگردان در سایر شهرستان ها نیز باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار