مدیرکل اوقاف کرمانشاه:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری همایش «رهروان زینبی» در هفت بقعه متبرکه شاخص این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۱۱۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷ 14 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از فارس،حجت‌الا‌سلام آیت‌الله عباسیان با بیان اینکه امروز عصر برای سومین سال پیاپی مراسم ویژه «رهروان زینبی» در کرمانشاه برگزار می‌شود، اظهار داشت: روز 12 محرم روز ورود کاروان اسرا به کوفه است.

وی ادامه داد: نقش حضرت زینب(س) در اطلاع‌رسانی قیام امام‌حسین(ع) و بیان اهداف آن بسیار بزرگ بود، اگر خطبه‌های حضرت زینب(س) نبود، قطعا قیام امام‌ حسین(ع) به شکلی که امروز برای افراد جامعه تدوین شده، به‌جا نمی‌ماند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: بانوان ایران اسلامی باید از حضرت زینب(س) پیروی کنند و ادامه دهنده راه این شخصیت والا مقام باشند و همواره به‌عنوان تبیین کننده قیام مقدس امام حسین(ع) برای مردم و جامعه عمل کنند.

این مسؤول از اجتماع بانوانی که می‌خواهند الگوی آن‌ها حضرت زینب(س) باشند، خبر داد و افزود: امروز راس ساعت 15 و 30 دقیقه همایشی با حضور بانوانی که ادامه دهنده راه حضرت زینب(س) هستند در جوار امامزاده ابراهیم طاق‌بستان شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

عباسیان به برگزاری مراسم ویژه رهروان زینبی در هفت بقعه متبرکه شاخص شهرستان‌های استان کرمانشاه نیز اشاره کرد و گفت: بانوان مسلمان باید دیگران را با زوایای قیام امام حسین(ع) آشنا کنند.

وی سخنران ویژه این مراسم را آیت‌الله محمدی عراقی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری و مداح آن را یزدان ناصری اعلام و بیان کرد: این همایش با شعار«لبیک یا زینب» ویژه بانوان به عنوان یکی از برنامه‌های سوگواره بصیرت عاشورایی برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار