انتقاد رضا قاسمی از مدير اداره ورزش و جوانان؛
تابناک: دونده ملی‌پوش اصفهانی می‌گوید مگر محمد سلطان حسینی رییس اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان دو شغله نیست؟ هر زمان که به شخصه به این اداره مراجعه کرده‌ام او حضور نداشته‌ و براي تدريس به دانشگاه رفته بود.
کد خبر: ۳۰۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱ 04 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، رضا قاسمي، با بیان اینکه سطح مسابقات دو و میدانی کشور خوب بود، اظهارکرد: در اين رقابت‌ها توانستم با رکورد 10ثانيه و 47 صدم ثانیه مقام دوم را به دست بیاورم و با رکورد 20 ثانيه و 95 صدم ثانیه مقام اول دوي 200 متر را كسب كردم.

وی با اشاره به اینکه سطح دو و میدانی کشور و مسابقات آن با دنیا فاصله بسیار زیادی دارد، گفت: در مسابقات کشور نیز نفرات اول و دوم فاصله نزدیکی به یکدیگر دارند و جایگاه‌های دیگر فاصله بسیار زيادي با نفرات اول و دوم دارند. علت اصلی پس رفت دو و میدانی ایران، نبود اسپانسر و عوامل مالی است.

این دونده ملی‌پوش اصفهانی افزود: از سرپرست فعلی فدراسیون نمی‌توان انتظارات بالایی داشت، اما امیدوارم ریاست بعدی فدراسیون دو و میدانی بتواند مدیریت خوبی را بر روی این رشته ورزشی داشته باشد و مادر همه ورزش‌ها را در ایران شکوفا کنند.

قاسمی با انتقاد از عملکرد مديرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان، تصریح‌کرد: مگر محمد سلطان حسینی رییس اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان دو شغله نیست؟ هر زمان که به شخصه به این اداره مراجعه کرده‌ام او حضور نداشته‌ و براي تدريس به دانشگاه رفته بود. امیدوارم شخصی سکان ورزش اصفهان را به دست بگیرد که برای ورزشکاران وقت داشته باشد و در دو جا مشغول كار نباشد.

وی اضافه کرد: زمانی که به مسابقات آسیایی رفتم یک افتخار برای اصفهانی‌ها بود، اما رییس اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان هیچ پیام تبریکی نداد، هیئت استان اصفهان از لحاظ مدیریتی خوب کار می‌کند، اما بازهم به خاطر نبود بودجه نمی‌تواند کاری انجام دهد.

این دونده ملی‌پوش اصفهانی با اشاره به اینکه قصد دارد رکورد ورود به المپیک را بگیرد، گفت: در حال حاضر برای تمرین از بودجه شخصی خود استفاده می‌کنم و فدراسیون فقط تا حدی کمک می‌کند، اما اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان تا به حال هیچ کمکی به من نکرده است.

قاسمی ادامه داد: قصد دارم بعد از گرفتن مجوز ورود به المپیک و شركت در بازي‌ها از میادین ورزشي خداحافظی کنم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یک جانباز جنگ تحمیلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
جای تاسف است که می بینم بعد از اخراج بنده از وزارت دفاع به علت دوشغله درسال84دوشغله وسه شغله وچهار شغله هم پیداشد!.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :