شادمهر کاظم زاده :
کاظم زاده پاسخگویی مسئولان به مردم و دفاع از حقوق آنها را حق طبیعی موکلان دانست و گفت: از حقوق مردم در همه زمینه ها بر اساس وظایف قانونی پیگیری کرده است.
کد خبر: ۳۰۹۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰ 10 October 2016
به گزارش تابناک ایلام؛شادمهر کاظم زاده شامگاه یکشنبه در نشست با اصحاب رسانه شهرستان دهلران اظهار کرد: از این ظرفیت باید در راستای اطلاع رسانی و ارتباط بیشتر با جامعه استفاده کرد.

وی با اشاره به اهمیت و اثر نقد منصفانه و عادلانه از سوی رسانه ها افزود: خروجی نقد منصفانه اثر مثبت برای جامعه دارد و موجب تشویش اذهان نمی شود و می تواند گامی در جهت توسعه و پیشرفت جامعه باشد.

وی به طرح مسکن مهر دهلران و برنامه ریزی های غلط این طرح از ابتدا اشاره کرد و گفت: ساختن آپارتمان در دهلران با توجه به شرایط اقلیمی و آب و هوایی مناسب نبود و هزینه ها در این طرح جواب نداد و نتایجی هم برای مردم نداشته است.

نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پرت سرمایه و عدم خروجی و همچنین فرسوده شدن واحدهای مسکن مهر دهلران، خواستار واگذاری رایگان این واحدها به مردم واجد شرایط و فاقد مسکن هستیم.

کاظم زاده با اشاره به ظرفیت های نفت و گاز شهرستان دهلران افزود: طرح ان جی ال 3100 دهلران یکی از پروژه های خوب و تاثیر گذار به لحاظ بهره وری و اشتغال است که با هیات مدیره قبلی صندوق توسعه ملی برای سرمایه گذاری آن مذاکره شد و تا آستانه واگذاری تسهیلات نیز پیش رفتیم ولی با تغییر هیات مدیره رایزنی ها با هیات مدیره جدید ادامه دارد ضمن اینکه از صندوق توسعه ملی می خواهیم شرایط پرداخت تسهیلات برای اجرای این طرح بزرگ صنعتی را فراهم کند.

وی به اولویت های هر شهرستان و رایزنی ها برای شکوفایی این ظرفیت ها نیز اشاره کرد و گفت: ان جی ال، پتروشیمی، سیمان، فولاد، طرح احیای اراضی 50 هزار هکتاری و احداث خط آهن از اولویت های دهلران است که با جدیت آنها را با همکاری مسئولان اجرایی دنبال می کنیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: چهار خطه کردن جاده دهلران - اندیمشک با 2 هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار از طرح هایی است که با مشارکت 25 درصدی وزارت نفت و 75 درصدی راه و شهرسازی اجرا می شود و برای فاز اول این طرح 25 میلیارد ریال هزینه می شود.

وی با اشاره به مراحل ساخت مجتمع فرهنگی، هنری دهلران و اعتبارهای هزینه شده در این طرح یادآور شد: با توجه به محدودیت اعتبار عمرانی تلاش برای به سرانجام رسیدن این طرح ادامه دارد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار