کد خبر: ۳۰۷۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸ 05 October 2016


مدیر اداره دامپزشکی شهرستان فردیس گفت: در شش ماه گذشته، پنج هزار و 873 کیلوگرم فرآورده های خام دامی فاسد از مراکز عرضه در این شهرستان جمع آوری و معدوم شد.

محمدمهدی راهنورد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در بازرسی هایی که از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی فاسد انجام شده گوشت گاو و گوسفند به مقدار یک هزار و 726 کیلوگرم و مرغ و ماهی به میزان چهارهزار و 147 کیلوگرم در این شهرستان معدوم شد.

وی ادامه داد: 610 مورد بازدید از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی گوشت گاو وگوسفند و یک هزار و 715 مورد بازدید از واحدهای عرضه ماهی و مرغ فروشی طی شش ماه گذشته انجام شده است.

وی افزود: در این بازرسی ها از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی به مقدار دوهزار و 339 کیلوگرم گوشت گاو و گوسفند و چهارهزار و 850 کیلوگرم مرغ و ماهی طی این مدت ضبط شده است.

مدیر اداره دامپزشکی شهرستان فردیس گفت: 63 مورد از مراکز لبنیات فروشی در فردیس بازدید و تعداد 306 مورد صورت جلسات موارد غیر بهداشتی تخلف طی این مدت داشتند.

راهنورد در خصوص واکسیناسیون دام های شهرستان فردیس اظهار داشت: در دو فاز واکسیناسیون تب برفکی بر روی دامهای سبک و سنگین انجام شد.

وی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد تخلف بهداشتی از سوی مراکز عرضه کننده مراتب را سریعا با دامپزشکی مطرح تا پیگیری های لازم صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار