همایش بزرگداشت روز شوراها اسلامی شهر و روستا شب گذشته در آموزش و پرورش شهرستان کلاردشت برگزار شد.
کد خبر: ۳۰۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰ 03 May 2015

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران،اين همايش با حضور مهدی عیسی زاده،نماینده مردم شهرستان های میاندوآب،شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

مهدی عیسی زاده در اين همايش، شوراهای اسلامی را حلقه ارتباطی بین مردم و مسئولان دانست و تاکید کرد: هدف از تشکیل شوراها در نظام جمهوری اسلامی پررنگ تر کردن نقش مردم در اداره امور و کاستن از مسئولیت های دولت بوده و اگر این نهاد مردمی یک برنامه ریزی مدون و اصولی داشته باشد، می تواند نقش بسزایی در کارآفرینی ایفا نماید.

وي اظهارداشت : یکی از معضلات امروز ما این است که اکثر جوانان ما که از دانشگاه فارغ التحصیل می شوند انتظار استخدام شدن در بدنه دولت و پشت میز نشستن را دارند و این به یکی از بزرگترین مشکلات مجلس و دولت تبدیل شده است.

نماينده مردم شهرستان هاي مياندوآب ، شاهين دژ و تکاب درمجلس شوراي اسلامي ، گفت: تلاش مسئولان و دست اندرکاران برای حل معضل بیکاری به معنای پیگیری برای افزودن بر حجم استخدامات دولتی نیست، بلکه بایستی با کاهش تصدی گیری دولت از ایجاد کسب و کار توسط بخش خصوصی حمایت کرد.

عيسي زاده همچنین با اشاره به ديدگاه هاي رهبري مبني برايجاد اقتصاد مقاومتي ، افزود : منظور از اقتصاد مقاومتی رياضت نيست بلکه به معناي آن است که با يک عزم ملي و اراده جدي بر موانع و مشکلات موجود زمينه را براي فضاي کسب و کار با همکاري بخش خصوصي فراهم کنيم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار