همزمان با زنگ مقاومت و آغاز سال تحصیلی ، با انتصاب معاون سیاسی امنیتی و مشاور عالی و مدیرکل حوزه استاندار ، زنگ آغاز تغییرات در استانداری خراسان شمالی نیز به صدا در آمد.
کد خبر: ۳۰۱۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴ 24 September 2016
محمد رضا صالحی استاندار خراسان شمالی روز شنبه طی حکمی دکتر مهرداد ابراهیمی را به سمت مشاور عالی استاندار، مدیر کل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری منصوب و در جلسه ای با حضور مدیران ستادی استانداری معرفی کرد.
این در حالیست که هفته گذشته نیز رونوشت حکم محمد تقی ایرانی به عنوان معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی در فضای مجازی منتشر شد که فردا یکشنبه آیین تودیع و تکریم این معاونت نیز برگزار خواهد شد.
مهرداد ابراهیمی که پیش از این مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران بود، دانشجوی دکترای حقوق بین الملل، دارای فوق لیسانس علوم سیاسی و مدرس دانشگاه می باشد.
وی از رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس و برادر شهید است و با استخدام در وزارت کشور سابقه بیست سال فعالیت در پست های بخشدار، مشاور و رئیس دفتر استاندار مازندران، رئیس گروه امنیتی و دبیرخانه شورای تامین استان مازندران، معاون اداره کل امنیتی- انتظامی، فرماندار شهرستان فریدونکنار و مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری مازندران را در کارنامه خود دارد.
به گزارش ایرنا استاندار خراسان شمالی در جلسه داخلی تکریم و تودیع امروز از زحمات نیری مدیرکل سابق حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری تقدیر و مهرداد ابراهیمی را به سمت مشاور خود منصوب کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار