فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان از کشف و ضبط هشت کانتینر قاچاق کالا طی هفته گذشته به ارزش 300 میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۲۹۱۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹ 05 September 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، سردار عزیزالله ملکی در جمع خبرنگاران افزود: در هفته گذشته چندین محموله سنگین به ارزش 300 میلیارد ریال در قالب هشت کانتینر کالای قاچاق ضبط و هشت خودرو نیز  توقیف شده است.

وی با بیان اینکه تنها یک دهم این کشفیات از مبادی غیررسمی وارد استان شده افزود: از 300 میلیارد ریال کالا تنها 30 میلیارد از طریق مبادی غیر رسمی و 270 میلیارد ریال آن از مبادی رسمی به صورت قاچاق وارد هرمزگان شده است.

سردار ملکی همچنین از دستگیری 15 نفر خبر داد و گفت: همزمان با کشف این محموله‌ها 15 نفر نیز دستگیر شدند که مرتبط با هیچ دستگاه و سازمانی نبوده اند.

رییس پلیس هرمزگان از جهش 63 درصدی در کشف قاچاق کالا طی پنج ماه نخست سال جاری خبر داد و افزود: از ابتدای سال تا کنون 383 میلیارد تومان در هرمزگان کالای قاچاق کشف و ضبط شده است که این میزان یک جهش 63 درصدی را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه پرونده قاچاق کالای 210 کانتینری در مراجع قضایی در حال بررسی است افزود: تمامی اسناد و مدارک این پرونده به مراجع قضایی اراجع داده و در دست بررسی است.

سردار ملکی اضافه کرد: پنج شرکت کاغذی و بدون آدرس نیز مرتبط با پرونده 210 کانتینر قاچاق کالا شناسایی و عوامل آنها دستگیر شدند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار