کد خبر: ۲۹۰۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶ 03 September 2016


شهردار مشکین دشت گفت: ساخت مجتمع فرهنگی ورزشی در مشکین دشت کلید خورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، محبوب فروزنده ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی و آغاز ساخت مجتمع ورزشی مشکین دشت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توسعه خدمات‌رسانی به مردم و افزایش سرانه‌های خدمات ورزشی یکی از مهمترین مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: در این راستا و با توجه به جمعیت مشکین دشت و حضور جوانان در این منطقه، لذا باید اهتمام ویژه‌ای را به این مهم داشته باشیم و از توان خود برای توسعه خدمات‌رسانی به مردم استفاده کنیم.

شهردار مشکین دشت با اشاره به اینکه ساخت این مجتمع ورزشی در شهرک مهندس زراعی مشکین دشت آغاز شده است، افزود: این مجتمع با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد ریال آغاز شده است و امیدواریم گامی مهم در جهت توسعه خدمات‌رسانی به مردم و توسعه خدمات ورزشی برای ورزش دوستان باشد.

وی سرانه‌های فرهنگی و ورزشی را در این منطقه مهم خواند و اظهار داشت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که بتوانیم مسیر توسعه خدمات به مردم را افزایش داده و در مدت زمان در نظر گرفته شده این مهم را به اتمام برسانیم.

فروزنده گفت: کاهش آسیب‌های اجتماعی در سایه توسعه مراکز فرهنگی و ورزشی و همچنین جذب جوانان به گونه مراکز است، لذا باید از ظرفیت‌های موجود استفاده کرد و جوانان و نوجوانان را در اجرایی کردن برنامه‌های فرهنگی و ورزشی نیز سهیم کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار