رئیس هیئت والیبال استان قم از فینالیست شدن تیم والیبال قم در مسابقات جوانان پسر کشور با کسب برتری برابر لرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۸۱۹۷۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸ 21 August 2016
به گزارش تابناک قم، ابوالفضل احمدی اظهار داشت: مسابقات والیبال جوانان پسر کشور در سنندج به مرحله پایانی خود رسید و تیم والیبال استان قم موفق شد با شکست دادن همه حریفان خود به دیدار پایانی این مسابقات راه پیدا کند.

وی افزود: در مسابقات نیمه نهایی این رقابت که عصر شنبه در سنندج به انجام رسید تیم والیبال قم توانست در دیدار برابر لرستان ۳ بر یک به پیروزی برسد و بدین ترتیب راهی مسابقه نهایی این دوره از رقابت‌ها شود.

رئیس هیئت والیبال استان قم گفت: در این دیدار تیم قم در ست نخست با ارائه یک بازی برتر ۲۵ بر ۱۳ برابر حریف خود صاحب برتری شد و در ست دوم با وجود تلاش فراوان لرستان برای جبران شکست در ست نخست، باز هم این بازیکنان والیبالیست قم بودند که در نهایت ۲۶ بر ۲۴ برنده ست دوم شدند.

احمدی بیان داشت: لرستان در ست سوم توانست ۲۶ بر ۲۴ بازی را به سود خود پایان دهد و به بازگشت به مسابقه امیدوار شود با این حال در ست چهارم بلندقامتان والیبال قم ۲۵ بر ۱۷ حریف خود را شکست دادند و توانستند در مجموع ست شماری ۳ بر یک فاتح این مسابقه شوند.

وی عنوان کرد: تیم والیبال قم برای کسب عنوان قهرمانی امروز در دیدار نهایی به میدان می‌رود و این در حالی است که نماینده قم در دور مقدمانی نیز با پیروزی در هر ۴ مسابقه خود به عنوان تیم اول به این مرحله صعود کرده بود.

رئیس هیئت والیبال استان قم گفت: مهدی فهیمی پور، میلاد رشیدی، حسین فیروز پور، سید محمد جواد قدسی، مهدی ودودی، علیرضا خدیوی، محمد مهدی رنجبر کامرانی، میثم صنیعی، رضا گودرزی، محمد امین قربانی ثانوی، وحید ابراهیمی و محمد حسین محمدی تبار بازیکنان تیم والیبال جوانان پسر قم را تشکیل می‌دهند و سرمربی این تیم سعید کاظمی است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار