مشاور استاندار ایلام در امور ایثارگران گفت:بدون شک خانواده بزرگ شهدا نسبت به توجه مردم و مسئولان در راستای تکریم و حفظ خون شهدا قدردان هستند.
کد خبر: ۲۷۸۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰ 15 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛جواد رحیمی مقدم اظهار کرد: اجرای برنامه های متنوع با مناسبت های مختلف نظیر سرکشی به خانواده شهدا، برگزاری یادواره های شهدا، احداث یادمان ها و حفظ و یاد خاطرات شهدا در راستای ترویج فرهنگ غنی شهادت اثرگذار است.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس شهدا با اهدا جان خویش برای استقلال و عزت این سرزمین جان خود را تقدیم کردند و اکنون وظیفه همه ما است که نسبت به این ایثار و از جان گذشتگی توجه داشته باشیم و به عنوان امری مقدس یاد آنان را گرامی بداریم.

وی توضیح داد: بدون شک خانواده بزرگ شهدا نسبت به توجه مردم و مسئولان در راستای تکریم و حفظ خون شهدا قدردان هستند.

رحیمی مقدم گفت: برگزاری یادواره های مختلف به مناسبت گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب در تبیین ارزش های اسلامی به نسل جدید موثر است و نقش مهمی در حفظ فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

وی افزود: کسی که با پشت پا زدن به همه امور دنیوی برای امر مقدس امنیت و دفاع از سرزمین و استقلال کشور جان خود را تقدیم می کند، انسان بسیار ارزشمندی است با یک اقدام ماندگار که باید در ذهن ها یاد و خاطره این افراد حفظ شود.

وی از مسئولان خواست که به پاس گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، با سرکشی به خانواده این افراد، آنان را تکریم کنند و به مسائل و مشکلات خانواده شهدا رسیدگی کنند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار