مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام ازکشف محموله پنج تنی شکر در استان خبر داد.
کد خبر: ۲۷۴۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰ 08 August 2016

به گزارش تابناک ایلام؛نعمت الله بیرانوند اظهار کرد: پس از ارائه گزارشی از سوی پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مبنی بر دریافت اطلاعاتی درخصوص انبار کالاهای احتکار شده، کارشناسان تعزیرات حکومتی در محل مورد نظر حاضر شدند.

وی افزود: محموله پنج تنی شکر احتکار شده در نتیجه بازرسی صورت گرفته کشف و ضبط شد و یک نفر نیز در این ارتباط دستگیر و ضمن تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام برخورد قاطع با قاچاقچیان کالا و محتکران را که بنابر فرمایش مقام معظم رهبری بزرگترین ضربه را به تولید داخل و اقتصاد ملی وارد می کنند، از مهمترین رویکردهای سازمان تعزیرات حکومتی برشمرد.

بیرانوند تاکید کرد: متخلفان این حوزه منتظر هیچگونه اغماض و چشم پوشی نباشند و بدانند با برخورد قاطع و قانونی مسئولان روبرو خواهند شد.

وی یادآور شد: مدت زمان رسیدگی به پرونده های صنفی در تعزیرات حکومتی استان ایلام 9 روز، قاچاق کالا و ارز 15 روز و بهداشت و درمان به 12 روز کاهش یافته است.

وی اضافه کرد: از هفته قوه قضاییه سال گذشته تا ابتدای تیرماه امسال سه هزار و 166 پرونده در حوزه کالا و خدمات وارد شده که تمامی این موارد رسیدگی و متخلفان به پرداخت بیش از 32 میلیارد ریال جریمه محکوم شده اند که تاکنون چهار میلیارد ریال آن وصول شده است. 

به گفته وی، در حوزه قاچاق کالا و ارز نیز 242 پرونده تشکیل شده که رسیدگی به 233 مورد انجام و از مجموع بیش از 27 میلیارد ریال جریمه تعیین شده برای متخلفان 2 میلیارد و 574 میلیون ریال وصول شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت: در حوزه بهداشت، دارو و درمان نیز 235 مورد پرونده در این اداره کل تشکیل و تاکنون به 233 مورد رسیدگی شده است.

بیرانوند گفت: متخلفان این حوزه در استان به پرداخت 2 میلیارد و 350 میلیون ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم شدند که 670 میلیون ریال از این مقدار وصول شده است./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار