رئیس انجمن سینمای جوان :
رئیس انجمن سینمای جوان استان کرمانشاه از راهیابی دو فیلم مستند«ناک اوت» و«سینما اوتیسم» از کرمانشاه به بخش مسابقه جشنواره ملی«فیلم سلامت» خبر داد.
کد خبر: ۲۷۲۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳ 06 August 2016
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛ کامران رضایی از راهیابی دو فیلم مستند«ناک اوت» و«سینما اوتیسم» از استان کرمانشاه به بخش مسابقه جشنواره ملی«فیلم سلامت» خبر داد.
وی افزود: مستند «ناک اوت» به کارگردانی کیوان شمشیر بیگی و تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان کرمانشاه و  «سینما اتیسم» به کارگردانی زهرا مردای و تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان کرمانشاه دو اثر راه یافته به بخش مسابقه این جشنواره هستند.
رئیس انجمن سینما جوان استان کرمانشاه تصریح کرد: ۳۹ فیلم از سراسر کشور در بخش مسابقه این جشنواره ملی حضور دارند که دو فیلم آن متعلق به استان کرمانشاه است.
وی تصریح کرد: «ناک اوت» به پدیده دوپینگ و «سینما تیسم» به کودکان اتیسمی می پردازد و این دو اثر با ۳۷ اثر دیگر راه یافته به جشنواره رقابت خواهند کرد.
رضایی خاطرنشان کرد: انجمن سینمای جوانان کرمانشاه تنها انجمن در بین دفاتر مختلف کشور است که دو عنوان فیلم در بخش مسابقه این جشنواره ملی دارد.





اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار