کد خبر: ۲۶۹۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۰ 31 July 2016
رئیس پلیس امنیت عمومی مازندران از نظارت بر واحدهای صنفی پوشاک خبر داد و گفت: با تولید و عرضه‌کنندگان پوشاک نامتعارف برخورد جدی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حسن تقوی عصر امروز در بازدید از واحدهای صنفی پوشاک این شهرستان، اظهار کرد: با توجه به طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی در سطح واحدهای صنفی و اماکن عمومی، طرح ویژه نظارت بر اماکن عمومی و واحدهای صنفی از امروز در سطح استان به مرحله اجرا در آمد.

وی با اشاره به عملکرد پلیس در برخورد با واحدهای صنفی متخلف از پلمب بیش از 2 هزار و 829 واحد صنفی متخلف تا پایان تیرماه امسال خبر داد.

رئیس پلیس امنیت عمومی مازندران با اشاره به نظارت بر واحدهای صنفی پوشاک گفت: در این طرح با تولید و عرضه‌کنندگان پوشاک نامتعارف نیز برخورد می‌شود.

وی درباره تولید و عرضه «پوشاک نامتعارف اعم از زنانه و مردانه» در برخی از فروشگاه‌ها، اظهار کرد: برابر قانون مصوب سال 65، لباس‌هایی که دارای علائم مشخصه گروه‌های ضداسلام یا انقلاب هستند در صورت تولید، توزیع، فروش و استفاده در ملاءعام جرم شناخته شده و مجازات‌هایی را برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

تقوی با اشاره به موضع قانون در این رابطه، افزود: تعطیلی محل کسب برای فروشنده از مدت سه تا 6 ماه و جریمه نقدی بین 500 هزار تا یک میلیون ریال و همچنین برای وارد یا تولیدکنندگان پوشاک‌های نامتعارف مجازات‌هایی در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: علایم مشخصه گروه‌های ضداسلام یا انقلاب، تصاویر مبتذل که عفت عمومی را خدشه‌دار می‌کند، نوشته‌های لاتین که خیلی از افراد از معنای آن بی‌اطلاع هستند و نیز نشان و پرچم کشورهای بیگانه از شاخصه‌های پوشاک نامتعارف به شمار می‌آید.

رئیس پلیس امنیت عمومی مازندران در پایان از عموم مردم و کسبه خواست، همکاری‌های لازم را با ناظران پلیس نظارت بر اماکن عمومی داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار