مدیر کل حمل‌ونقل و پایانه‌های ایلام گفت:رفع مشکلات جاده‌ای از بار ترافیک می کاهد و می‌تواند ترددها را کنترل و مدیریت کرد.
کد خبر: ۲۶۹۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱ 31 July 2016

مدیر کل حمل‌ونقل و پایانه‌های ایلام گفت:رفع مشکلات جاده‌ای از بار ترافیک می کاهد و می‌تواند ترددها را کنترل و مدیریت کرد.

به گزارش تابناک ایلام؛مهرداد جهانی اظهار کرد: یکی از مشکلات سال گذشته نبود پارکینگ ناوگان اتوبوس بین‌شهری بود که امیدواریم مسئولان با اتخاذ تصمیم درست با جدیت بیشتر  این مشکلات را رفع کنند. 

وی بابیان اینکه تاکنون با تصمیم اعضای ستاد اربعین پارکینگ شهرداری بین شهر و پایانه مرزی مهران به عنوان پارکینگ ناوگان اتوبوسی بین‌شهری  برای اربعین مشخص‌شده است، افزود: این مهم نقش تاثیر گذاری در ساماندهی و مدیریت درست حمل‌ونقل زائران با اتوبوس‌های بین‌شهری دارد.

مدیر کل حمل‌ونقل و پایانه‌های ایلام تصریح کرد: رفع مشکلات جاده‌ای از بار ترافیک می کاهد و می‌تواند ترددها را کنترل و مدیریت کرد لذا از مسئولان ارشد کشور درخواست داریم به ایلام توجه ویژه بکنند. 

وی با تاکید بر اینکه با تمام توان برای مدیریت حمل‌ونقل اربعین پای کار هستیم اما برخی مشکلات نظیر نبود جاده استاندارد مشکل جدی ترافیکی به دنبال دارد، خاطرنشان کرد: مسئولان به قول‌های خود در قبال رفع مشکلات اربعین ایلام عمل کنند./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار