معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه آذربایجان غربی گفت: تفاهم نامه بین اداره کل ورزش و جوانان و مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان برای حضور پررنگ و مستمر طلاب ورزشگار در باشگاه‌ها و هیأت های ورزشی به امضا رسیده است.
کد خبر: ۲۶۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴ 23 April 2015

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام حبیب مقدم، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه آذربایجان غربی امروز در آیین افتتاحیه سومین جشنواره فرهنگی ورزشی مدارس علمیه استان با عنوان «جام شهدای روحانی» به برنامه های ورزشی حوزه های علمیه استان پرداخت و گفت: دو نفر مربی ورزش روزانه که تحت تعلیم بهترین مربیان ورزش کشور قرار گرفته اند، در مدارس علمیه مستقر شده اند.

وی از تدوین آیین نامه ورزش روزانه خبر داد و گفت: این آیین نامه در اختیار مدارس علمیه استان قرار گرفته است تا بر اساس آن امر ورزش روزانه اجرایی شود.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه آذربایجان غربی راه اندازی اتاق ورزش در مدارس علمیه را از دیگر اقدامات انجام شده در زمینه نهادینه کردن ورزش در بین طلاب اعلام کرد و گفت: افزون بر این که امکانات اولیه ورزش طلاب در مدارس فراهم شده است، از امکاناتی همچون استخر و سالن های ورزشی شهرستان ها نیز برای ورزش طلاب استفاده می شود.

حجت الاسلام مقدم به تفاهم نامه مرکز مدیریت حوزه علمیه و اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی اشاره کرد و افزود: بر اساس این تفاهم نامه حضور طلاب ورزشکار در هیأت های ورزشی و باشگاه‌ها مورد توافق قرار گرفته است تا طلاب ورزشکار به عنوان الگوی اخلاقی برای سایر جوانان در میادین ورزشی حضور پررنگ تری داشته باشند.

وی ابراز امیدواری کرد: با حمایت مسؤولان امر ورزش در حوزه های علمیه روز به روز گسترش یابد.

تلاش مرکز مدیریت حوزه های علمیه برای گسترش برنامه های ورزشی طلاب

مسؤول برگزاری سومین جشنواره فرهنگی ورزشی جام شهدای روحانی اظهار کرد: امر ورزش در حوزه های علمیه استان از جایگاه مهمی برخوردار است و مدیریت حوزه های علمیه استان تلاش دارد تا همه طلاب استان تحت پوشش برنامه های ورزشی قرار گیرند.

وی با اشاره به برگزاری سالانه جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب استان گفت: سومین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی حوزه های علمیه آذربایجان غربی با حضور بیش از 150 نفر از طلاب استان از 10 مدرسه علمیه در حال برگزاری است.

حجت الاسلام مقدم رشته های کوهنوردی، تنیس روی میز، دومیدانی، آمادگی جسمانی، تیراندازی و شنا را از جمله رشته های اعلام کرد که طلاب برای کسب عناوین برتر و راه یابی به مسابقات کشوری با هم به رقابت می پردازند.

وی هدف اصلی برگزاری جشنواره را ایجاد نشاط، شادابی و انگیزه لازم در بین طلاب برای ورزش عنوان کرد.

گفتنی است، سومین جشنواره فرهنگی ورزشی حوزه های علمیه آذربایجان غربی با عنوان «جام شهدای روحانی» از امروز به مدت دو روز در سالن شماره 3 تختی برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار