کد خبر: ۲۶۵۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳ 24 July 2016


فرماندار فردیس گفت: نقش معتمدان محلی در حل و فصل مشکلات و موضوعات اجتماعی و توجه به امور خیر و عام المنفعه مهم و حائز اهمیت است.

به گزارش ایرنا ، علی قنبر زمانی عصر شنبه در نشست معتمدان فردیس در سالن جلسات این فرمانداری افزود: حضور معتمدان در کنار مردم و فرمانداری حرکتی مثبت است و همواره باکمک و همیاری نمایندگان امین مردم بتوانیم در کاهش مشکلات جامعه گامهای موثری را برداریم.

وی به نفوذ کلام معتمدان و ریش سفیدان محل در جامعه اشاره کرد و یادآور شد: نقش بزرگان در ترویج سنت های حسنه و کنار گذاشتن سنت های ناروا، ایجاد صلح و ساز و رفع کدورت ها،امر به معروف و نهی از منکر و ایجاد روحیه وحدت و برادری برجسته و حائز اهمیت است.

قنبرزمانی در خصوص بیمارستان دولتی فردیس گفت: جهت پیگیری ساخت بیمارستان 160 تختخوابی در شهرستان، با حضور امام جمعه و نمایندگان مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی، طی نشستی با وزیر محترم بهداشت و درمان، قول مساعد برای احداث این بیمارستان و کلینیک شبانه روزی در فلکه 5 در زمینی به مساحت پنج هزار متر گرفته شد که پس از انتقال سند از سوی مسکن و شهرسازی ساخت آن توسط دانشگاه علوم پزشکی استان البرز آغاز خواهد شد.

وی افزود: از سوی خیرین احداث دو مدرسه در شهرک بعثت و احداث کتابخانه در مشکین دشت را تقبل کردند.

وی ایجاد آرامستان و گلزار شهدا در شهرستان فردیس در دستور کار قرار دارد،اظهار کرد: برای تخصیص مکان آرامستان توافقات اولیه با شهرداری مشکین دشت و شهرداری کرج صورت گرفته و تعیین مکان مناسب آن به دور از مشکلات و آلودگی های زیست محیطی برای شهروندان،در دست بررسی قرار دارد.

فرماندار فردیس گفت: تقریبا همه ادارات به غیر از شرکت فرآورده های نفتی و اداره اوقاف و امور خیریه در شهرستان مستقر شدند.

قنبرزمانی در ادامه افزود: با پیگیری های انجام شده ادارات جهاد کشاورزی، دامپزشکی، میراث فرهنگی و آبفای روستایی در فرخ آبادزیبادشت مستقر شدند.

وی ادامه داد: مراحل مقدماتی استقرار انتقال خون و پزشکی قانونی فراهم شده و با تخصیص اعتبار ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مشکین دشت تکمیل و مستقر خواهد شد، ضمن اینکه چارت سازمانی برخی ادارات نظیر هلال احمر پیگیری و اخذ شد.

وی در خصوص وضعیت ترافیکی شهرستان فردیس افزود: نشست ترافیکی شهرستان به صورت مرتب هر ماه یکبار در محل فرمانداری برگزار و رفع گره های ترافیکی و روانسازی پیگیری می شود.

وی یادآور شد: با توجه مدیریت شهری، در دفترچه مناسب سازی و تعریض معابر مناطق 12 گانه کرج، هیچ پروژه ای برای مناطق 3 و 10 تعریف نشده در حالیکه طبق مستندات، سال هاست در کانال فردیس یا سه راه حافظیه طرح تعریض عقیم مانده و عقب نشینی ها صورت نگرفته است.

وی در مورد ساماندهی دستفروشان فردیس اظهار کرد: طبق مصوبه شورای تأمین شهرستان، شهرداری موظف شد ضمن اختصاص مکان مناسب برای ساماندهی دستفروشان، اقدام کند.

قنبرزمانی گفت: با توجه به رکود اقتصادی موجود در کشور و تلاش دولت برای فعال سازی چرخه اقتصادی، تنها برخی افراد برای امرار معاش به سد معبر و دستفروشی در معابر اقدام می کنند در حالیکه بسیاری از دستفروشان فردیس، متأسفانه افراد اجیرشده ای از سوی کسبه، برای فروش اجناس بنجل ته انباری هستند.

فرماندار فردیس افزود: تمامی پیشنهادات ارائه شده از سوی معتمدان با جدیت تمام پیگیری می شود و گام های بلندی به منظور خدمات رسانی گسترده تر و مرتفع ساختن مشکلات مردم برداشته می شود.

زمانی اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با همکاری معتمدان مردم و افراد با نفوذ شهر در راستای حل مشکلات ، تأمین نیازها و جلب رضایت عموم مردم شهرستان فردیس گام بلندی را برداریم.

در این نشست کمبود مراکزآموزشی و فرهنگی،عدم روشنایی معابر در بعضی مناطق، کمبود امکانات انتظامی ، نبود مراکز تفریحی ،مراکز درمانی،زباله ها و نخاله های ساختمانی از جمله مشکلات مطرح شده از سوی معتمدان محلات فردیس بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار