هاکی‌بازان استان قم از سوی کادر فنی تیم ملی برای اعزام به مسابقات آسیایی 2016 به اردوی آماده‌سازی تیم ملی اسکیت‌هاکی کشورمان دعوت شدند.
کد خبر: ۲۶۵۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳ 24 July 2016
به گزارش تابناک قم، از ماه‌های پایانی سال قبل با دعوت کادر فنی تیم ملی اسکیت‌هاکی کشورمان از برترین‌های این رشته، اردوی آماده‌سازی تیم ملی به منظور کسب آمادگی لازم و هماهنگی مطلوب بازیکنان برای حضور در مسابقات برون‌مرزی 2016 در حال برگزاری است.

این در حالی است که تعداد 21 اسکیت‌باز از اسفند ماه سال 1394 به منظور حضوری قدرتمند در مسابقات جهانی و آسیایی این رشته، اردوهای آماده‌سازی تیم ملی اسکیت‌هاکی ایران را آغاز کرده‌اند و حتی در آزمون‌های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک نیز حضور یافته‌اند.

از سوی فدراسیون هاکی کشورمان مسوولیت هدایت تیم ملی اسکیت‌هاکی ایران به کاوه صدقی سپرده شده است و ابتدا برنامه‌ها و تمرینات آماده‌سازی اردونشینان تیم ملی اسکیت‌هاکی برای حضور پرقدرت تیم ملی کشورمان در مسابقات جهانی 2016 در نظر گرفته شد.

این در حالی است که کشور ایتالیا میزبانی رقابت‌های جهانی اسکیت‌هاکی در سال جاری را بر عهده دارد و ملی‌پوشان بعد از انجام سه مرحله اردو تا قبل از شروع سال 1395، چهارمین دور تمرینات آماده‌سازی خود را از فروردین تا هفته پایانی خرداد ماه سال جاری به منظور اعزام به مسابقات جهانی ایتالیا به صورت پیوسته ادامه دادند.

این در حالی است که رقابت‌های اسکیت‌هاکی قهرمانی جهان از بیست و هشتم خرداد تا پنجم تیرماه به انجام رسید و اردونشینان تیم ملی اسکیت‌هاکی کشورمان اکنون بار دیگر در اردوی تیم ملی کنار یکدیگر حضور می‌یابند تا برای اعزام به مسابقات آسیایی آماده شوند.

ملی‌پوشان اسکیت‌هاکی پس از مسابقات اسکیت هاکی قهرمانی جهان در ایتالیا باید در رقابت‌های آسیایی این رشته حضور یابند و سپس خود را برای رویارویی با تیم‌های شرکت کننده در بازی‌های زمستانی سال 2017 در شرق آسیا به میزبانی کشور ژاپن آماده کنند.

اکنون دور جدید تمرینات تیم ملی اسکیت هاکی کشورمان به منظور حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا برگزار می‌شود و این در حالی است که ملی‌پوشان تنها دو ماه تا زمان اعزام به رقابت‌های آسیایی فرصت دارند زیرا این پیکارها مهرماه سال جاری در کشور چین برگزار خواهد شد.

به همین منظور کادر فنی تیم ملی اسکیت‌هاکی کشورمان از بازیکنان مورد نظر خود که چهره‌های شاخص این رشته در فصل قبل مسابقات لیگ برتر اسکیت‌هاکی مردان باشگاه‌های کشور هستند برای حضور در دور جدید تمرینات تیم ملی در تهران دعوت به عمل آورده است.

در چند سال اخیر یک پای ثابت رقابت‌های لیگ برتر اسکیت‌هاکی مردان باشگاه‌های ایران، تیم مردان اسکیت‌هاکی استان قم است که با ترکیبی از بازیکنان مستعد و نخبه این رشته که اکثر آنها از نیروهای بومی در کنار چند بازیکن غیر بومی هستند در لیگ برتر به میدان می‌رود.

اکنون سه تن از بهترین‌های تیم مردان اسکیت‌هاکی قم که سابقه بسیار زیادی در این رشته ورزشی دارند یعنی سیدحسین حسینی، مرتضی نظری و امیر تلخابی برای حضور در اردوی آماده‌سازی تیم ملی اسکیت‌هاکی ایران به منظور اعزام به مسابقات قهرمانی اسیا در کشور چین به اردو دعوت شده‌اند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار