مدرسه فوتبال شهرداری ارومیه با حضور جمعی از مسئولین شهری و استانی و نیز مجید جلالی از مربیان سابقه کشورمان افتتاح شد.
کد خبر: ۲۶۲۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲ 18 July 2016
به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی،  در مراسم افتتاحی مدرسه فوتبال شهرداری ارومیه، احد یوسفی، مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه از برنامه بلند مدت باشگاه برای پیشرفت فوتبال آذربایجان غربی خبر داد و اظهارداشت: مجید جلالی به عنوان یکی از مربیان خوش فکر و فوتبال فهم ایران در پیشرفت این مدرسه کمک حال باشگاه خواهد بود.

در ادامه رئیس سازمان تیمهای پایه،یحیی بهاری با  تقدیر از اقدامات باشگاه شهرداری ارومیه افزود: پیشرفت های مدرسه فوتبال چشمگیر است و این مدرسه توانسته شاگردان بسیار خوب و مستعدی را به فوتبال استان و حتی کشور معرفی کند.

وی ادامه داد:  پویا بابازاده یکی از شاگردان این مدرسه بود که اینک به تیم ملی نونهالان دعوت شده و ماحصل سه سال تلاش این مدرسه فوتبال بود که به ثمر نشسته است

بهاری اظهار امیدواری کرد؛ با پشتیبانی باشگاه و آکادمی فرهنگستان فوتبال مستعدان زیادی از این استان به فوتبال کشور معرفی خواهند شد.

نادر قاضی پور، نماینده مردم ارومیه نیز در این مراسم از مسئولین ارشد استانی خواست تا توجه بیشتر به قشر ضعیف  و مناطق محروم استان صورت پذیرد تا  مستعدان فوتبالی بتوانند از امکانات یکسان و حمایتهای باشگاه در خصوص استعداد یابی و کشف نخبه بهره ببرند.

در پایان این مراسم با اهدای تندیس یادبود از طرف باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه از فعالان و افتخارآفرینان فوتبال استان و ارومیه تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار